Nieuw hier, en op zoek naar 'lotgenoten'

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door xLau, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLau

xLau Lid

19 jan 2013
    53
    0
    0
    school
    Hoi iedereen,
    Ik ben laura, ik ben 18 jaar oud.
    Ik zit nu bijna op de 24 weken, en mijn zwangerschap was ongepland.
    Na veel nadenken en tranen, hebben ik en mijn vriend besloten voor pleegzorg of adoptie te gaan.
    Omdat ik er moeilijk over kan praten in mijn omgeving, heb ik me aangemeld voor deze site, in de hoop om lotgenoten te vinden waarmee ik ervaringen kan uitwisselen.

Groetjes Laura

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Welkom Lau,
    Zelf ben ik zwanger geraakt op mijn 19e wel gepland.
    Ik vind het fijn dat je kiest voor pleegzorg of adoptie.
    Want dit is een hele moeilijke beslissing!
    Als jullie het gevoel hebben dat jullie om welke redenen dan ook niet zouden kunnen zorgen voor een kindje vind ik dit echt heel erg goed van jullie!

Ik wens jullie heel veel sterkte, en ik hoop dat je hier wat mensen kunt spreken die hetzelfde hebben doorgemaakt of doormaken..

Liefs

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

jeetje meid.

wat moeilijk zeg ik vind het wel heel knap van je dat je zo open staat voor andere opties echt respect voor;)

ik hoop dat je eruit komt en heel veel succes en sterkte.
    en er zit hier ook ergens een subforum over adoptie misschien dat je daar wat aan heb.

nogmaals veel suc6

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom hier, ik hoop dat je hier lotgenootjes zult vinden zodat je ervaringen kan delen. Veel succes!

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier. Knap van jullie, om deze keus te maken! Sterkte meid!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.860
    19.260
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb geen ervaring met hetgeen jullie doormaken. Wat een moeilijke beslissing. Hebben jullie al adoptieouders gevonden?

Knap dat jullie verder hebben gekeken naar andere mogelijkheden. Ik weet zeker dat jullie een ander stel enorm blij gaan maken. Ik hoop dat dat een troost voor jullie zal zijn.

7. xLau

xLau Lid

19 jan 2013
    53
    0
    0
    school
    We hebben nog geen adoptie ouders, omdat we nog zitten te denken over een definitieve pleegplaatsing.. Hier heb ik me iets over laten informeren bij de Fiom..
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Welkom!

Hier ook een ongeplande zwangerschap en na ook veel tranen en twijfelen besloten het kindje te houden. (Inmiddels een prachtige dochter van 1,5 jaar).

Ik heb ook geen ervaring met wat jullie nu doormaken. Lijkt me in ieder geval een erg moeilijke beslissing. Knap dat jullie deze keuze hebben gemaakt.

Als je ergens mee zit of je wilt iets kwijt.....Geef maar een gilletje!

Liefs,

9. xLau

xLau Lid

19 jan 2013
    53
    0
    0
    school
    Dankje :)

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wat een moedige beslissing van jullie! Mensen laten met een poep en scheet kindjes aborteren. Jullie hebben besloten dit kindje een kans te geven op een goed leven. Hopelijk krijgt het een lief pleeggezin wat zich vol liefde over het kindje zal ontfermen. Zo kan het ook. Lijkt me heel moeilijk voor je want je draagt het wel al die tijd bij je maar vind het heel knap. Succes meid!

11. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    poe poe lijkt me inderdaad moeilijk. om zo een keuze te maken. ik zelf heb de oudste ook ongepland gekregen. en heb moeilijke en zware tijden gehad. Heb ongeveer vanaf de geboorte er alleen voor gestaan. Maar gelukkig heb ik het gered. Maar wat een moeilijke beslissing die jullie moeten nemen en gaan nemen.. maar jullie zullen een kinderloos stel er heel erg gelukkig mee maken. Maar ook zal het nu en in de toekomst best heel erg moeilijk zijn

12. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Respect voor jullie keuze. Wat ongelofelijk mooi dat jullie dit leven niet hebben afgebroken maar laten leven. Het lijkt me moeilijk het leven af te staan nadat je het 9 maanden gedragen hebt. Sterkte bij alles!
    dikke knuffel!

13. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Jezus wat knap.. en wat moeilijk moet dit zijn..
    Heeel veel sterkte & kracht voor jullie de komende tijd

Heb diepe respect voor jullie.

Deel Deze Pagina