Hey hallo allemaal, Mijn naam is Dromertje83, in tegenstelling tot de meeste hier een man! Maar.... wel een die net zo verslaafd aan het zwanger worden / zijn / bevallen / en de periode daarna is dan menig vrouw. Ik ben een trotse papa van een dochter van 1 jaar. Een ander forum heeft ons tijdens onze eerste poging geholpen met vragen, problemen maar ook een hoop gezelligheid bezorgt. Nu we voor een 2e willen gaan *wat jammer genoeg weer via de MMM zal moeten* wil mijn partner zelf niet meer bezig zijn met internet fora en dergelijke. Enthousiast als ikzelf ben, kan ik het wel van de daken schreeuwen dat nummer 2 in de maak is. Ik zou het dus leuk vinden om hier mee te kletsen, te leren, vragen te stellen, en ook te beantwoorden. Laten we hopen dat zwangerschapspagina mij de rust bied om het niet van de daken af te schreeuwen maar het hier gewoon open en bloot kan vertellen dat we voor een broertje of zusje gaan. Groetjes, Jeffrey
Hoi wat leuk een man hier! Ik duim met jullie mee Dat jullie snel een mooi gezond wondertje erbij hebben!
Welkom Jeffrey ! Hopen dat alles snel lukt! Handig ook een kerel op het forum, dan kunnen wij jou bij enige vragen rondom het mysterie " de man " om advies vragen
wat leuk dat ook een man hier zich komt aanmelden tussen de vrouwenpraat! ik hoop voor jullie snel een wondertje... net als voor iedereen hier!
Hey wat leuk een man erbij op ZP! Er zijn nog een paar mannen hier dacht ik. Welkom en veel geluk en succes met het traject naar jullie 2e kindje! Hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie!
Als je zoveel reacties teweeg brengt zegt dat wel wat Natuurlijk wens ook ik jullie veel succes met de 2e, hopen dat het snel lukt! wat lilian al zegt, misschien kan je ons vrouwen zo af en toe ook helpen bij de vragen omtrent 'de man'
Dank jullie wel allemaal! Ennuh vragen of hoe wij mannen over sommige dingen denken mogen altijd gesteld worden.. Al moet ik eerlijk zijn dat ik best wel een zachte kant heb dus vaak de vrouwen beter snap dan de reactie van de mannen haha..