Hoi Dames (en wellicht ook heren)!!! Ik zal mezelf ook ffies voorstellen. Ik ben Fennie, en kom uit het hoge noorden des landes. Woon in Drenthe, vlakbij Emmen. Ik ben in het dagelijks leven secretaresse op een bouwbedrijf en manlief is automonteur. Vorig jaar zijn we op 01 juli in het huwelijksbootje gestapt. De planning was om vlak daarna ook te stoppen met de pil. Dit hebben we echter nog ff op een laag pitje moeten zetten, doordat manlief een complete zenuwinzinking gehad heeft. Gelukkig is hij er met veel hulp van psychologen, vrienden en familie weer bijna helemaal bovenop gekomen. We hebben begin deze maand dus ook de stap genomen om te stoppen met de pil. Nu maar afwachten....
Thnx dames, enneh.... Veel plezier hebben we allemaal met zwanger worden toch??? Ben nog niemand tegen gekomen die een hekel heeft aan klussen.... =D
Welkom op het forum. En succes met zwanger worden. Ken wel iemand die een hekel heeft aan het op tijd klussen, maar niet op het forum. Als het een moet word, is het niet leuk meer.
Jah, heb je wel gelijk in... Ik ken ze ook. En geloof dat de lol er dan wel vanaf is. Laten we hopen dat het niet zo ver komt (een hoop die ik overigens voor iedereen koester). Ik zie van heel dichtbij (m'n schoonzusje en haar vriend) hoe moeilijk het kan zijn.