Hoi , Ik ben FlowerPower. 25 jaar.Uit Rotterdam. Mijn vriend is 23. We zijn nu een 3 maanden actief bezig met het krijgen van een kindje. Het is natuurlijk nog niet lang. Maar toch ben ik erg onzeker over mijn eigen lichaam. Deze maand zou mijn nod op 27 december zijn. Ik ben best regelmatig ongesteld. Maar helaas kreeg ik rond 21 december al bloedingen met stolsels. Ik weet niet of het een erg vroege ongesteldheid was of dat er misschien iets anders aan de hand was. Ik ben enigszins bang dat ik niet zwanger kan worden. Dit komt door mijn medische geschiedenis Ik heb erg veel medicijnen geslikt en ben veel geopereerd. De medicijnen zijn natuurlijk niet oke voor het lichaam. Veder heb ik 2 keer een mirena spiraal gehad en 1 keer een koper spiraal . Alle 3 heeft mijn lichaam afgestoten .. Dit is al een aantal jaar geleden. Veder ben ik hier vooral om informatie in te winnen en te kijken ! Groetjes
Ten eerste Welkom, en wat spannend dat jullie voor een kindje willen gaan! Misschien is het verstandig om je gevoel met de huisarts te bespreken, omdat je al zo'n medische voorgeschiedenis heb. De huisarts kan misschien al wat vragen voor je beantwoorden en eventueel kan die je ook naar de gyn doorsturen mocht dat nodig zijn.