Lieve Meiden, Ik ben de moeder(28) van Nienke (2 jaar) en Ninian (6 maanden). Ik ben getrouwd en gelukkig en we hebben een hond en een kat, maar hij is al een tijdje niet meer bij ons, vanwegen de hond (mis mijn kitty wel heel veel) en we hebben twee ratjes. Een hele boel gezelligheid in huis dus. Ik hoop om hier heel veel nieuwe kennisen en vriendinnen te maken en dat we een gezellige tijd te gemoed gaan. Ik zal meestal te vinden zijn bij de Baby en Peuter afdeling 8) A.g.z ik mijn kinderen alleen maar de beste willen geven, net zoals al de andere mama's hier en soms heel veel vraagjes hebben over de ontwikkeling van mijn kleine (b)engeltjes... Nienke is nl sinds 2 weken helemaal zindelijk en dat binnen 1 weekje maar. Ik ben zo trots op haar, ze deed dat zo goed en nog steeds doet ze dat zonder enige ongelukjes. Ninian begin te tijgeren en zitten gaat ook al de goede kant op. Drinken uit een tuitbeker vind hij geweldig en kan hij ook al heel goed en een Liga koekje in de middag, mmm is echt de lekkerst dat er is voor hem. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden als ik hier kletsen. Liefs NiNi
hallo nini welkom op het forum gefeliciteerd met de zindelijkheid van je dochter.. bij ons zit het er ook aan te komen maar hij is nu erg aan de dunne dus we werken er deze week even niet aan.. veel lees en praat plezier liefs dionne