Hallo, ik ben zwanger van ons 4e kindje. Nu 10 maanden geleden ben ik te vroeg bevallen van ons zoontje(23weken). Ook mn andere kinderen zijn te vroeg gekomen, 31 weken en 35 weken, zij zijn nu gelukkig bijna 7 en 2. Deze zwangerschap krijg ik tussen de 13 en de 17weken een cerclage. Dit is een operatie waarbij ze de baarmoedermond dichtmaken zodat deze dicht blijft. Ik heb de cervixinsufficientie(een baarmoedermond die te zwak is bij een zwangerschap). De gyn zegt dat ik met deze operatie kan voorkomen dat de baarmoedermond open gaat en onze kansen heel erg goed zijn. We zijn heel erg blij met deze zwangerschap maar zoals jullie vast wel begrijpen...het is ook erg spannend. Ondanks dat je zelf hebt gekozen om nog eens te proberen om zwanger te worden is het geestelijk ook erg moeilijk....maar we gaan ervoor en hopen dat ik deze zwangerschap tot een goed einde kan brengen.
Welkom op het forum, en heel veel succes toegewenst met alles. Hopelijk blijft het nu allemaal wel goed gaan, en blijft de kleine lekker zitten tot aan de 40 weken.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat alles maar goed mag gaan. Liefs wolly