Nieuw op de site! zwanger van 4e kindje.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ALIDA1, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALIDA1

ALIDA1 Lid

14 nov 2007
    15
    0
    0
    VERZORGENDE
    GRONINGEN
    Hallo, ik ben zwanger van ons 4e kindje. Nu 10 maanden geleden ben ik te vroeg bevallen van ons zoontje(23weken). Ook mn andere kinderen zijn te vroeg gekomen, 31 weken en 35 weken, zij zijn nu gelukkig bijna 7 en 2. Deze zwangerschap krijg ik tussen de 13 en de 17weken een cerclage. Dit is een operatie waarbij ze de baarmoedermond dichtmaken zodat deze dicht blijft. Ik heb de cervixinsufficientie(een baarmoedermond die te zwak is bij een zwangerschap). De gyn zegt dat ik met deze operatie kan voorkomen dat de baarmoedermond open gaat en onze kansen heel erg goed zijn. We zijn heel erg blij met deze zwangerschap maar zoals jullie vast wel begrijpen...het is ook erg spannend. Ondanks dat je zelf hebt gekozen om nog eens te proberen om zwanger te worden is het geestelijk ook erg moeilijk....maar we gaan ervoor en hopen dat ik deze zwangerschap tot een goed einde kan brengen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welkom op het forum, en heel veel succes toegewenst met alles. Hopelijk blijft het nu allemaal wel goed gaan, en blijft de kleine lekker zitten tot aan de 40 weken.

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat alles maar goed mag gaan.

Liefs wolly :)

5. Hummel

Hummel Niet meer actief

Welkom en veel kletsplezier gewenst.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

Liefs Hummel.

6. 3 wonders

3 wonders Actief lid

10 nov 2007
    210
    0
    0
    Welkom en veel prikplezier!

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

Deel Deze Pagina