Hoi allemaal, Mijn naam is Chantal en ik ben 26 jaar. Mijn vriend en ik wonen nu bijna 8 maanden samen! Sinds een aantal maanden begin ik nogal last te krijgen van mijn biologische klok. Het lijkt wel steeds heftiger te worden, zelfs zo erg, dat als ik in de week zit dat ik ongi moet worden,, ik er gewoon helemaal depri van kan zijn, omdat het gevoel zo aanwezig is. (Om gek van te worden) Onder tussen raken heel veel bekenden om mijn heen zwanger. Natuurlijk ben ik heel bij voor hun, maar ik merkte laatst aan mijzelf dat ik helemaal jaloers werd en er verdrietig van werd.. Want ik wil het ook zoooo graag! Nu komt het Punt.. Mijn lieve vriend, die zegt er nog niet klaar voor te zijn! Hij wil nog even wachten tot volgend jaar.. Maar dat lijkt voor mij nog zooo ver weg We hebben er al verschillende keren over gesproken, maar hij lijkt maar niet te begrijpen hoe ik me voel,, en dat is heel erg lastig. Ik weet op dit moment ook echt niet meer wat ik moet doen! Aanstaande maandag, ga ik bij de huisarts langs om hierover te praten! En ik hoop via dit forum het er ook met jullie over te kunnen hebben en ervaringen uit te wisselen! Groetjes Chantal
welkom!!! Vervelend dat je vriend er nog niet klar voor is. BIj mij was het andersom ik was er nog niet klaar voor. Helaas zit er niets anders op dan te wachten zwanger worden moet je toch met zijn tweeen doen. Misschien dat ie er over een paar maandjes wel klaar voor is want bij mannen kan dat soms ineens omslaan haha. Veel plezier op het forum
Ik hoop het.. en anders zal ik nog een paar maanden geduld moeten hebben denk ik.. Bedankt voor je reactie