Hallo allemaal, Weer een er bij met rammelende eierstokjes en razende hormonen Ik ben Aleida, 27 jaar en ben verpleegkundige. Woon samen met mijn vriend Jason. Volgend jaar gaan we trouwen. Huisdieren: Engelse bulldog; Diesel en twee katten; Joep en Miep. Sinsd enige tijd is mijn klokje duidelijk aanwezig en heb ik enorm de behoefte om zwanger te geraken. Gelukkig wil mijn vriend ook graag kinderen! Sinds ruim een maand ben ik gestopt met de Nuva-ring en gestart met Foliumzuur. 4 sept. j.l. heb ik mij 1e ongi. gehad na de pil (ring) (als het goed is heb ik de banner) Binnenkort kunnen we dus gaan voor de 1e ronde! Ik vind het enorm spannend, maar verwacht niet te veel omdat ik vanaf mijn 14e de pil/ring heb gebruikt. Ben benieuwd naar jullie verhalen en adviezen! Heel veel succes allemaal! Groeten, Aleida
Hoi Aleida, welkom hier en heel veel succes met t zwanger (willen) worden, spannend joh! Ikzelf was 15 jaar aan de pil. Vòòr we 'ervoor' gingen was ik al gestopt hier mee om de hormoontjes uit mn lichaam te jagen en was t in 1x raak.. wondertjes gebeuren dus.. Succes iig!
Hoi Aleida. Welkom! Ik heb 10 jr de pil geslikt voor ik ben gestopt om zwanger te raken. De 4de maand was het raak Veel suc6 met het proberen zwanger te raken en dat ook jullie maar snel een klein wondertje moen verwachten. Groetjes Chantal