Ik ben 8,5 maand geleden bevallen van mijn eerste kindje. Nu heb ik op hem 14 maand gewacht en in al die 14 maand nooit een positieve test gehad tot ik dus echt zwanger was. Nu willen wij graag een 2de kindje, eind Mei heb ik een positieve test gehad, ongeveer een week na NOD was het voorbij, test weer negatief en bloeden. Daarna een nette cyclus gehad van 29 dagen. Nu afgelopen maand wederom positieve testen maar 2 dagen geleden weer gaan bloeden en testen weer negatief. Op mijn eerste kindje hebben we 14 maand gewacht en nu dus al 2x raak geweest alleen mis gegaan. Nu is het zo, ik heb een tens in gebruik doordat ik uitbehandeld rugpatient ben. Wat ze me helaas nooit hebben verteld is dat de tens miskramen kan veroorzaken, dit heb ik vorige week gehoord, maar dat was dus al te laat. Zou het enkel door de Tens komen dat het al 2x mis is gegaan nu of verstandig even met de dokter te bespreken? Vooral zo apart dat we op ons eerste kindje zolang hebben gewacht en het nu dus blijkbaar wel wil, alleen steeds niet blijft zitten.