Hai! Ik ben vanaf vrijdag aan het meepraten op het NOD oktober forum, maar misschien is het tijd om mij ook even hier voor te stellen. Wij zijn 14 maanden geleden begonnen; op dat moment was ik al ongeveer 2 jaar van de pil af. In juni was ik 6 weken zwanger, maar dat liep verdrietig genoeg uit op een miskraam. Wel ben ik sindsdien wat geruster, omdat ik weet dat het dus wel gaat, dat onze combinatie wel tot een kindje kan leiden. Ik heb namelijk een paar jaar geleden te horen gekregen dat ik ooit chlamydia heb gehad, waarschijnlijk een souvenir van een geknapt condoom met een tienervriendje destijds. Nooit last van gehad (of in elk geval: nooit geweten), en dus nooit behandeld. Ik was zó bang dat alles verkleefd zou zijn... Of het optimaal werkt weet ik niet, maar het kán dus! Toch zijn we al te lang bezig naar mijn gevoel. Toen ik afgelopen maand, in september, weer ongesteld werd kon ik het even helemaal niet meer hebben. Afspraak gemaakt bij de gyn, wat niet zo handig is omdat ik binnenkort naar een andere stad ga verhuizen, manlief heeft volgende week een semenanalyse. Ook ben ik begonnen met temperaturen en hoera, een hele duidelijke eisprong deze maand. Ook lekker actief geweest Ik heb al wel vaker de fora op deze website gelezen, maar probeerde mij er niet zo actief mee bezig te houden. Afgelopen week werd ik echter gek van de dagen voor de NOD die voorbij leken te krúipen, en ik móest erover praten. Wat een geluk dat dat kan op deze website. Vandaag is mijn NOD, temperatuur vanochtend nog hoog, vanochtend wel wat bruinverlies maar heeft (nog?) niet doorgezet, als dat zo blijft ga ik morgen ochtend testen. En de dag kruipt voorbij.....
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het raak. Liefs wolly