Hallo allemaal, Ik heb vandaag besloten me hier aan te melden omdat ik graag mijn gedachten en ervaringen van me af wil schrijven. Sinds vorig jaar oktober zitten wij in de mallemolen. Mijn man heeft in eerste instantie een hersteloperatie ondergaan en uit onderzoek is gebleken dat dit qua levende zaadcellen geen resultaat heeft gehad. Nu ben ik zelf aan de nodige onderzoeken onderworpen en half augustus krijgen we daar de resultaten van. Als alles goed gaat dan komen wij in aanmerking voor de icsi procedure. Theoretisch gezien weet ik wel wat ons te wachten staat maar praktisch natuurlijk niet. Groetjes, Bloem
Hoi Bloem, Welkom op dit forum! Ik hoop dat we je een beetje wegwijs kunnen maken op het MMM gebied (helaas). Nou maar hopen dat bij jou alles goed is, dat scheelt een heel gedoe! Aan een probleem aan 1 kant heb je meer dan genoeg. Wij zitten ook in de ivf/ICSI.....dus wat dat betreft kan ik je helaas de hand schudden. Je mag me altijd alles vragen en mailen als je dat liever doet. Als we alle koppen bij elkaar steken weten we heel veel dus is het maar goed dat we daar dan ook gebruik van maken. Heel veel succes met het wachten op de uitslagen, het zal toch wel spannend zijn. Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen. Liefs Elmo
hoi Bloem, welkom op het forum, je zit hier goed hoor.....waar anders vindt je alle ervaringsdeskundigen? Ik vind het ook heel prettig om vragen te stellen, en iedereen leeft hier met elkaar mee. Een hart onder de riem als je het even niet meer ziet zitten. grtz Gigi
Van harte welkom hier! Jammer dat jullie in de mmm zitten, maar gelukkig dat ie bestaat! Vragen staat vrij, ook aan mij. Ik ben zwanger geraakt met de 2de poging IVF.
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog niet zoveel vragen omdat de medische handelingen pas half augustus gaan beginnen. Des te meer speelt het emotionele wel een rol. Door de berichten heen zie ik veel namen van medicijnen/ hormoonkuren??? Lijkt me ingrijpend.[/list]
@ Bloem: ik ervaar het idd als ngrijpend. Maar dat heeeft te maken met alle bijwerkingen die ik heb etc.
Hoi Bloem, Welkom hier! Als je vragen hebt, stel ze gerust. Er zijn er meer dan genoeg die je kunnen helpen. Groetjes, Elvira
Hoi Bloem, Welkom bij ons! Met isci heb ik geen ervaring maar wens je in ieder geval veel succes! Groetjes van Senna
Welkom Bloem! Hopelijk voel je je hier gauw op je plek. Ik heb ook geen ervaring met ICSI maar wil je wel heel veel succes en sterkte wensen. Als je vragen hebt, vuur ze gerust op ons af, we zijn hier om mekaar te steunen!! Liefs Marjo