Dag meiden, Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic dat ik plaats! We zijn nu 3 maanden bezig voor onze 1e! Dit is onze derde maand en vind het echt spannend! Ik heb me daarom maar eens aangemeld hier. Ik zit momenteel op het wachtbankje en moet (als ik uitga van een cyclus van 33 dagen, dat waren mijn vorige ook) donderdag a.s. ongesteld worden. Ik heb de volgende symptomen (gehad): - 3e week redelijk moe - veel last van mn onderbuik/eierstokken en een soort plopjes een paar dagen - meer honger -gevoelige tepels (borsten niet) -en de afgelopen 2 dagen had ik in de ochtend erg veel honger, zo erg dat ik zowat misselijk werd (heb ik nooit) De moeheid is een stuk minder nu en de plopjes zijn weg. Alleen nu heb ik op dit moment last van mijn rug en eierstokken/zijkant van mn onderbuik. Wat denken jullie? Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben! gr
welkom! ik herken een aantal van je symptonen, ben met vlagen moe, tijd last van onderrug gehad maar meest rare is dat ik 's ochtends de laatste tijd vaak wakker word met mega honger (heb ik normaal nooit) en ook vaak vlak na eten weer honger heb, maar soms ook misselijk...daarnaast is mijn linkerborst ineens groter heb al paar keer negatief getest dus kan je helaas ook niet verder helpen, soms speelt je lichaam helaas een spelletje, maar misschien is het gewoonwel raak! ik zal voor je duimen!
Hoi Puur, Bedankt voor je reactie. Zit jij ook op het wachtbankje? Dat honger hebben herken ik, heb vanavond al warm gegeten, vla op en zit nu weer crackers naar binnen te werkn alof ik zo'n honger heb! Maarja wachten het af he!
Hoi Kanelly, Ik heb helaas zo'n onwijs onregelmatige cyclus dat ik geen idee heb wat er wanneer gaat gebeuren. Dus wat dat betreft zit ik eigenlijk altijd op het wachtbankje Nu je het trouwens over crackers hebt krijg ik ook weer trek haha. Heb je een regelmatige cyclus ofnie? Heel veel succes in ieder geval zaterdag, spannend!!! groetjes Puur
Hallo ik ben hier nieuw. september gestopt met de pil en 17 oktober ongesteld geworden. cyclus van 31 dagen. ik weet niet hoe lang mijn cyclus is. ik heb nu last van de volgende klachten Pijnlijke borsten en tepels - obstipatie en dan weer diaree) - moe - in de avond honger-misselijk gevoel ( alsof je maag leeg is - droge huid, met name mijn handen - Hoofdpijn - stemmingswisselingen, emotioneel - bloedneus gehad vanmiddag - slecht slapen ben erg moe maar als ik in bed lig klaar wakker - Darmen rommelen heel erg onrustig gevoel - Veel plassen! - soms misselijk - weinig energie - rug pijn - weinig zin in vrijen Voel me anders dan anders vandaag dag 26 lichte positest! zag wel een licht plusje test van kruidvat. ik weet dus niet wanneer mijn nod is. wat denken jullie hiervan. moet ik binnenkort nog een keer testen of is het zeker dat ik zwanger ben. volgens de berekening zou ik dan 3 weken en vier dagen zwanger zijn maar kan je dan al positief testen.
shirbeuk, ik ben nog wat onzeker september gestopt met de pil eerst veilig gedaan dus eigenlijk nu de eerste ronde zou wel vlot zijn.
Jee Joanne, Het is of jij al mijn kwaaltjes hebt opgeschreven voor me... Behalve dan de bloedneus en obstipatie en dan weer diaree. Ik kan altijd al heel moeilijk naar de wc... dus daar kan ik niks over zeggen... Spannend allemaal he... Ik zou donderdag de 18de ongi moeten worden, we wachten nog maar ff af... Pfffff
lastig he wachten. ik denk dat ik volgende week nog een keer een test doe en dan een andere dat er zwanger of niet zwanger staat en hoeveel weken.
Hoi Joanne, Spannend allemaal hoor! Ik wil je niet blij maken met mijn reactie, maar zeggen dat zelfs het lichtste streepje/kruisje aangeeft dat je zwanger bent. Hij hoeft dus niet heeeeeel donker te kleuren! Bij ons meissie was die test ook heel onduidelijk..zag wel een streepje maar niet super goed. Toen heb ik dus zo'n test gekocht waar in het displaytje komt te staan of je zwanger of niet zwanger bent....dus misschien een tip om die te kopen? Wens je succes! De duimen staan hier omhoog!
Hoi Joanne, Nee ik ben nog niet ongesteld! Ik zit een dag na mn NOD en ga morgenvroeg testen. Heb wel woensdag overdag een test gedaan, maar die was negatief! Ik had wel veel gedronken. Ik heb geen klachten meer van honger/misselijk, maar wel veeel witte afscheiding, soort van menstruatiepijn, opgezette buik.\ Kan dus net zo goed ongesteld worden, maar nog geen tekenen! Denk wel dat jij zwnager bent als je een licht positieve test hebt! Laat het even weten als je weer hebt getest!
Nou had vannmiddag 2 testen gekocht van DA, in een pak. Wilde eigenlijk morg ochtend pas testen, maar kon me niet bedwingen en dacht ik doe er nu een (om 17u) Maar helaas pindakaas negatief! Nou weet ik eigenlijk dat ik beter in de ochtend kan testen, maarja heb de hoop een beetje opgegeven Anders zou ik wel een hele lichte streep hebben toch vanmiddag? Of kan er ook geen streep komen? Moet denk ik gewoon wachten tot ik ongesteld ben, maarja aan de andere kant waar komt dat rare honger/misselijk gevoel vandaan dan.. [
hoi, ik heb vanmorgen een kv test gedaan. afgelopen donderdag ook 1. donderdag een lichte plus maar nu een duidelijk zichtbare +. voor de zekerheid eentje van clearblue en deze geeft aan: zwanger 2-3 weken dat houdt in dan ik nu 4-5 weken zwanger ben. spannend zeg ik kan het nog moeilijk geloven ben wel heel blij