Hoi ik ben localoca ik ben kom uit rdam ik probeer al jarenlang zwanger te worden met geen enkel resultaat.. ondertussen nu een relatie van 3 jaar en het lukt nog steeds niet.. ik ben nu 25 (ik heb vanaf me 15e altijd gevoel gehad dat ik geen kind kon krijgen wie heeft dit gevoel ook al vanaf jong??) in 2008 is is me bloed getest op hormonen bij de HA reden: tussentijdse bloedingen en onregelmatige menstruatie. wat blijkt hormoon huishouding verstoord (maar ze deden er verder niks aan want ik was pas 1jaar van de pil af en nog jong blabala je weet hoe t gaat... in 2012 Doorgewezen door de huisarts naar het ziekenhuis voor ernstige PMS klachten met name: 2weken voor de menstruatie borsten heel opgezet heel pijnlijk en niet dragelijk. opgeblazen buik. hoofdpijn en ernstige krampen gestest op hormonen en er was iets niet goed met mijn FSH en LH dus de arts legte uit dat ik wel gewoon een eisprong heb elke maand want ik wordt elke maand ongesteld maar de FSH en LH geven niet genoeg signaal naar de hypothalmus waardoor het niet merkt dat ik een eisprong heb (dit zelf vondt ik een hele logische verklaring) ik vroeg de arts hoe dit kwam? en hij zij er zijn geen echte duidelijke redenen voor maar de redenen konden wel zijn stress te snel afvallen overgewicht verstoring door hormonen (dus pilgebruik!) maar ik was nog jong en werd niet verder geholpen ik kreeg te horen probeer maar 2jaartjes want je bent nog jong en verder gezond hmm... dit was in het Maasstadziekenhuis. November 2015: ondertussen is me cycluss harstikke netjes en regelmatig.weer naar ziekenhuis maar deze keer bij Ikazia en daar wouden ze niet verder me FSH/LH controleren omdat dit nu wel goed moet zijn?? en de testen zijn heel duur en zou overbodig moeten zijn?? pffff dus alleen getest op antistoffen en ja die had ik dus dus ik kreeg een HSG maar dit had ik ook moeten opdringen.. uiteindelijk op de dag van de HSG ik ging heel ontspannen de tafel op maar ging helemaal fout er brak iets af en het moest opnieuw pff nou ik dacht ff dat ik dood ging heey hahaa uiteindelijk klaar helemaal zwak en aan t shaken kwam de arts van de HSG zeggen dat er waarschijnlijk 1 verstopt zit maar dat kunnen ze niet met zekerheid nu Zeggen ze zij daarbij ook gelijk dat geen probleem is om met 1 zwanger te worden maar voor mijn gevoel natuurlijk niet vooral omdat ik al zo lang bezig was natuurlijk.. uiteindelijk de uitslag en wat blijkt ? niks aan de hand alles zag er mooi en schoon uit ik had zoiets van huhhh? ik was natuurlijk heel opgelucht maar aan de ene kant nog onzekerder van wat is dan wel??? trouwens tussen door nog naar me baarmoeder gekeken en die was heel mooi uhh oke... 2016: Doorverwezen door HA naar ikazia weer... ik ben het zat!!! dus het wordt nu waarschijnlijk IUI nu zaad ingeleverd. en bloedtest waaruit blijkt of de behandelingen zin hebben waarop wordt getest en berekent hoeveel kans we hebben op natuurlijke zwangerschap het moest onder de 30% zitten dat ook nog anders gaan ze me gewoon niet verder helpen.. 21e de uitslag nou ben benieuwd..anders weet ik het gewoon niet meer.. nu nog zoiets vreemd me cyclus is al 8jaar regelmatig en maar 1x een dagje te vroeg geweest.. ik zou agelopen zondag ongesteld moeten worden maar tot op heden niks en ik heb dus altijd 2weken van te voren vreselijke last van me borsten opgezwollen en pijnlijk het gekke nu is zijn nu pas 2weken precies opgezwollen en totaal niet pijnlijk steekjes in me liezen en verder helemaal niks nada.. net een test gedaan negatief.. dus dat wordt afwachten... en dat terwijl dus ik bloed heb geprikt en dat moest 1week voor de menstruatie dusjah dit is mijn verhaal even kort samengevat groetjes xxx