Dag dames, Ik ben nieuw hier en nog wat onwennig met fora en dergelijke, maar nu mijn man en ik hopen op een kindje, verlang ik er toch erg naar in deze spannende tijd het een en ander te delen met anderen! En zoals al door meer gezegd: bekenden stel je toch liever nog niet op de hoogte van deze fase voorafgaand aan de daadwerkelijke zwangerschap. Ik zou me denk ik ook te kwetsbaar voelen als mensen in mijn omgeving weten dat we ermee bezig zijn. Tegelijkertijd denk ik dat als het eenmaal zover is en we in verwachting zijn, ik alle magische drie-maandengrenzen met voeten zal treden en het gelijk aan iedereen zal vertellen die het horen wil! (behalve aan mijn leidinggevende dan nog eventjes groetjes, Hendrikje01
Hallo dames, Even voorstellen,ik ben Calogera Matilde,21 jaar en woonachtig in Gelderland.Ik ben al een tijdje gestopt met de pil en ik en mijn partner willen graag een gezinnetje uitbreiden! Groetjes
Hallo ik ben ook nieuwe hier ik bn een meid van 24 jaar en ben zwangergraakt met behulp van iui de 4de poging nou wij waren al 3 jaartjes bezig en mag nu eidelijk voor het eerst een positieven test in handen hebben.
Zwanger! Ik had niet gedacht dat het er deze maand nog inzat, maar ik blijk al zwanger te zijn, wat een geluk... Je hoeft dus de eerste 2 weken van je zwangerschap echt niets te merken, zoals ik, misschien geeft dat anderen weer hoop? Ik merk wel iets wat ik niet verwacht had: ben erg opgepept en voel me juist erg goed, maar ja de kwaaltjes kunnen nog komen natuurlijk en ik neem ze natuurlijk graag voor lief. Ik wens anderen met een zwangerschapswens sterkte en geduld, dan komt het er vast eerder dan je verwacht!