Hallo ik ben nieuw hier ik zal een beetje over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar en woon in Gelderland. In februari zijn met vriend en ik gaan proberen om zwanger te raken. Dit lukte gelijk de eerste maand maar helaas eindigde dat in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij ze 1 eileider hebben moeten verwijderen. Dat was even een grote klap en enorm verdriet. Helaas lukt het nu maar niet om weer zwanger te raken, dit ook omdat ik met klachten weer terug ben gegaan naar het ziekenhuis en via een uitstrijkje bleek dat ik pap3b heb. 2 weken geleden ben ik hieraan geholpen met een colposcopie en lisexcisie waarbij weefsel op kweek is gezet, een deze dagen hoor ik de uitslag en ik hoop dat het geen kankercellen zijn waardoor ik dus weer onder het mes moet. Al met al dus een heftige tijd achter de rug die helaas nog niet over is. We hopen snel weer voor een wondertje te kunnen gaan. Liefs
Wat verschrikkelijk te moeten horen. Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen jullie beginnen met het creëren van een nieuw wonder, zodat jullie wens alsnog in vervulling kan gaan! groetjes marinka