Hallo allemaal, Ik zit weer regelmatig te lezen op dit leuk forum, er is in die tussentijd heel veel gebeurd, ik ben weg bij de vader van mijn kinderen al een tijd ( veel gebeurd ook vanwege mijn veiligheid en vooral de veiligheid voor mijn kinderen)heb inmiddels een nieuwe vriend sinds anderhalf jaar en het gaat super met hem en mijn kinderen samen dus ben daar zo gelukkig mee! Dacht ik ga never nooit meer gelukkig worden maar daar is verandering in gekomen. Mijn vriend en ik willen uiteraard ook over een tijdje beginnen aan onze kinderwens samen vandaar dat ik weer terug te vinden ben op zwangerschapspagina Zou mij toch nog even in het kort voor stellen ook al heb ik dat ooit al is gedaan ik moeder van 2 kinderen een dochter van 7 en half en een zoontje van 4 ! ik zelf ben 25 en mijn vriend 26. Liefst mama van chayenna
Welkom terug... en fijn om te lezen dat je weer zo positief in het leven staat! Voor mij is je verhaal zo herkenbaar
welkom terug! veel succes met je nieuwe begin! zo te horen heb je het verdient om weer lekker samen gelukkig te kunnen zijn! wanneer willen jullie gaan beginnen? of zijn jullie al begonnen?
Hoi hoi Lief jullie reacties! Nee we zijn nog niet begonnen, we willen over een half jaar ervoor gaan kijk er zo naar uit ! Heb echt heel erg de kriebels van in me buik