Hoi allemaal, Ik ben ook nieuw hier, en na even twijfelen heb ik me toch maar aangemeld bij deze website. Mijn naam is Laurette en ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn verloofde. Na gestopt te zijn met de pil waren we eigenlijk vrijwel direct zwanger, maar vorige week zijn we er in de tiende week bij de verloskundige achter gekomen dat het vruchtje gestopt was met groeien. Vrijdag hebben we een paar uur in het ziekenhuis gezeten, en ik heb met behulp van cytotec een miskraam gehad. Een ontzettende domper, en we zitten nog midden in het verwerkingsproces omdat het zo vers is. Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen met lotgenoten, andere dames die zwanger proberen te worden of zwanger zijn. Groetjes, Laurette
Ja, het voelt allemaal ook nog erg onwennig. We waren net een beetje gewend aan het zwanger zijn zeg maar. Deze week moet ik van de gynaecoloog ook nog rustig aan doen en daarna weer langzaam werkzaamheden enzo opbouwen. Daarom ben ik lekker de hele week thuis (en mijn liefje gelukkig ook). Beetje afleiding zoeken en lichaam en geest rust geven. Vrijdag moeten we weer terug naar het ziekenhuis om te zien of alles "schoon" is, daarna gaan we even wat leuks doen, naar de dierentuin ofzo. En dan maar hopen dat een nieuwe poging over een tijdje meer succes heeft
welkom! er ook ruimte voor deze droevige dingen! ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.