Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen en mijn verhaal kort vertellen. Ik word aanstaande Juni 30 en al zolang ik me kan herinneren heb ik een enorme kinderwens. Waar andere bezig waren met welke opleiding, beroep etc ze wilden, riep ik altijd alleen maar: ik wil Mama worden! Op mijn 17e kreeg ik een relatie met mijn ex, hij woont in het buitenland. Deze relatie heeft bijna 3 jaar geduurd en zat vol met geestelijke en lichamelijke mishandeling. Een maand nadat mijn vader overleed verbrak hij de relatie want hij had een ander. Hierna heb ik jaren lang niet eens de behoefte gehad aan daten/mannen. Totdat een vriendin na 4 jaar mij op Tinder had aangemeld en het daten begon. Ik heb gedate via verschillende manieren, datingsites, blind dates etc etc maar het was elke keer weer ellende. De meest vreemde date verhalen heb ik haha. Sinds ongeveer mijn 4e heb ik ook last van OCD waarvoor ik in 2016 16 weken een interne behandeling heb gehad. Dit alles deed me erg twijfelen of ik wel aan kinderen moest beginnen omdat ik weet hoe erg OCD is en ik dit een kindje niet aan wilde doen. Inmiddels heb ik 2 jaar intense therapie en sessies gehad met een psycholoog. Eindelijk een goede gevonden die mij ècht heeft geholpen en veel inzichten heeft gegeven. Na heel lang nadenken en allerlei opties onderzoeken heb ik besloten om alleen voor een kindje te gaan. Ik kan eindelijk zeggen dat ik het voor 100% aandurf!
Wat een toffe beslissing! Welkom ik hoop dat jouw wondertje snel mag komen en je een prachtig leven kunt beginnen