Niezen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nicoletje1981, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletje1981

Nicoletje1981 Nieuw lid

13 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben morgen 5 weken zwanger(joepieeeeeeeeeeeee))
    en ik was zo ontzettend blij dat ik t
    tegen iedereen heb verteld die ik tegenkwam.
    Nu kreeg ik hier veel commentaar op omdat het zo vroeg was om te zeggen en er nog zoveel mis kon gaan.
    Ik weet ook wel dat er een kans is dat er iets misgaat, maar daar ga je toch niet van uit?
    Is die kans dat er iets mis gaat groot?
    Ik ben gewoon superblij, iedereen mag dat weten...:D
    Verer heb ik voor t eerst geniest en kreeg een pijnscheut linksonder in mn buik, dat kan geen kwaad???

Hoor graag jullie reacties!:)
    Liefs

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Het is inderdaad nog erg pril om het tegen iedereen te zeggen.
    Maar goed dat is voor iedereen weer anders.
    Bij mn 1e zwangerschap heb ik het met 8 weken iedereen verteld, omdat ik mijn mond niet kon houden.
    In februari heb ik het niet verteld en kreeg ik een mk met 7 weken.
    Vond dat wel lastig, want niemand wist dat ik zwanger was, dus achteraf moest ik nu uitleggen dat ik dat wel was.
    Dus wat er ook gebeurt mensen komen het toch vaak wel te weten en dan is het alleen maar fijn dat je het kan delen.

En je bent terecht blij....de meeste mk gebeuren volgens mij tot 8 weken ongeveer. DAt zei mijn gyn, maar goed het kan natuurlijk ook altijd later zijn.
    Maar daar gewoon niet van uitgaan en lekker genieten.
    Oh en niezen maakt niet uit hoor ;)

Welkom op dit forum en geniet van je zwangerschap!

3. Nicoletje1981

Nicoletje1981 Nieuw lid

13 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat superfijn om te horen!
    Zo'n berichtje doet me echt goed!:)
    Tja precies wat je zegt, tegen mensen nog moeten uitleggen dat je zwanger bent en dan verdriet hebben om een mk, dat leek me echt iets verschrikkelijks, zo'n open boek als ik ben.
    Ik ben ondertussen ook heel erg blij met mn beslissing het gewoon te delen met iedereen, en ik heb zo'n gevoel dat dit een hele sterke baby zal gaan worden!!! En je moedergevoel dat doet ook veel zij de doktersassistente. En dat leek me ook logisch.
    Je hoort weleens dat mensen niet zo'n goed gevoel hadden en het eigenlijk al een week eerder dachten dat ze een mk hadden.

Ik ga lekker genieten van alles.... Het voelt nu al supers!!!!

Liefs..

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Gefeliciteerd!!!

Flauw he zo'n reactie van mensen die zeggen dat het nog fout kan gaan?! Ik heb het ook met 5 weken al verteld, was zoooo blij, de mensen aan wie ik het niet verteld had zagen het trouwens zelf al aan die grote grijns die ik niet van m'n gezicht af kreeg. Ik kreeg dezelfde reactie als jij.

Probeer je niks van deze reacties aan te trekken en geniet van je zwangerschap!
    En die steken hoeven niks ergs te zijn hoor. Ik had met 6 weken zelfs een beetje bloedverlies erbij en dat was gewoon van het innestelen. Natuurlijk 'kan' het altijd nog mis gaan, maar dat kan ook met 39 weken. Daar moet je je vooral zo min mogelijk mee bezig houden.

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha ik ken het...ben ook zo'n open boek.
    En van dat gevoel klopt ook wel aardig.
    Had 3 dagen voor mijn mk het gevoel dat het niet goed zat en dat bleek dus helaas ook.
    Bij mijn dochter was ik vol goede moed en vertrouwen en dat is nu een groot meisje van 2 jaar.

Dus meid, als jij het de wereld wil vertellen...gewoon doen!

6. Nicoletje1981

Nicoletje1981 Nieuw lid

13 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wat fijn om te horen dat jullie dit allemaal beamen en herkennen.
    En idd mensen kunnen erg flauw reageren.
    Als het misgaat ben ik daar ook weer net zo open over en zal het wel niet zo hebben moeten zijn want zo zit het leven in mekaar!
    Het is toch ook zo dat maar 1 op de 10 misgaat, dan heb ik dus een grote kans op een gezonde baby.
    Ik ben zojuist even misselijk geweest, dat had ik nog niet gehad nl dus alle hormonen zijn flink aan de gang.
    Ik ga lekker genieten en laat het maar groeien!!!!!!!!!!!!

Liefssss

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

En wij hebben het ook al verteld met 4 weken, gewoonweg omdat we het niet meer voor ons konden houden...
    Gewoon doen waar je/jullie je goed bij voelen ;)

Deel Deze Pagina