Net gekocht bij de kruidvat, little people activiteitentuin voor maar 9,98!! Hij staat bij kruidvat niet op de site maar dit is hem: 568038 Little People Activiteitentuin
hier in den bosch helemaal uitverkocht... waar heb jij 'm gehaald? of weet iemand waar ze ze nog hebben in de buurt van den bosch?
hey, ik heb de car wash/auto garage voor, 9.98 zal wel een tussendoor uitverkoopje zijn ofzo er was ook nog een boerderij, in het noorden van het land, maar zal wel overal zo zijn denk ik?
Deze actie is van vorige week geloof ik, hier waren ze vrijwel meteen uitverkocht. Ik heb die speeltuin en boerderij beide kunnen bemachtigen.
Actie van vorige week?? hmm ze pakte vandaag het uit de dozen..! Dus ik dacht vast folder volgende week!
Bij ons lagen ze ook vorige week al in de winkel. Ik heb de boerderij en de speeltuin. Speeltuin heeft ze al en de boerderij ligt op zolder te wachten tot sinterklaas komt! Mijn dochter is trouwens helemaal gek van little people!
Hier in het noorden lagen ze vorige week ook. Heb de boerderij, speeltuin en de garage meegenomen. Ze zijn normaal bijna 30 euro per stuk en nu had ik er 3 voor dat bedrag. We hebben er 1 meteen gegeven, de andere krijgt ze met sinterklaas en de laatste met kerst.
wat lees ik nu ?? wat een leuke actie bij kruidvat... en ik weet van niets. Ik woon in het hoge noorden en heb vorige week en afgelopen week niets van little people in de winkel gezien. Hopelijk komt het volgende week in de winkel en kan ik nog een setje halen. Mijn kleine uk is in december jarig en dit is natuurlijk wel een leuk kadootje. Nu maar hopen dat ze hier aankomende week in de winkel liggen.
ik heb het vorige week al gehaald, toen stond het hier in de winkel, ze hadden bij ons 3 soorten, ik heb de carwash gehaald. hier was deze week alles weer op.
Ik heb vandaag de duplo brandweerauto gekocht (actie is al van even geleden). Scheelt ook het nodige ten opzichte van de gewone speelgoedwinkels.