Dikke vliegen!

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Arghh....

Ik word hier helemaal gestoort van die dikke bromvliegen. Elke dag heb ik er wel een paar.Ik neem ze wel steeds te grazen, maar die beesten lossen elkaar steeds af! En ik moet ze neerslaan wanneer ze vliegen, want ik wil geen vlekken op mijn muur...

Ik haat vliegen, mieren en spinnen!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vieze vraag misschien, maar heb je ergens achter de koelkast bv iets ouds en beschimmelds liggen?
    Ik heb het namelijk ook gehad, maar toen bleek ik dus last van maden te hebben :(
    En die groeien weer uit tot die vieze vette bromvliegen!

3. Niet meer actief

haha.. dat weet ik niet, want die is ingebouwd. Daar kom ik dan pas achter in oktober wanneer ie eruit gaat! Tsja.. er zal vast ergens wel wat liggen.

Maar goed... waar? Soms zou ik willen dt ik in een kleiner huis woonde met maar 1 keuken, ipv 1 keuken en 2 bijkeukens haha

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb hier ook flink wat vliegen. Echt vies. Ik heb al gekeken waar ze vandaan komen, maar ik zie niks. Misschien kun je zo'n elektrische vliegenmepper kopen. Werkt echt goed. Je slaat niet, maar raakt ze aan en ze zijn verlamd. Daarna kun je ze doodmaken.

5. Niet meer actief

Ik heb zo'n ding niet graag in huis met een kleine dreumes. ALs ik ze kan raken met de elektrische mepper, dan kan dat ook met de gewone. En geloof me... dat overleven ze echt niet hoor!

6. Niet meer actief

Mijn zoontje had een keer maden gekocht om te vissen, na het vissen heeft hij de overige maden in een potje in de garage gezet.Straal vergeten!
    Na een paar dagen ging ik de garage in ... ik heb nog nooit van mijn leven zoveel vliegen gezien!!...Echt honderden!!....Ik werd echt gek, heb de garage opengezet, voor en achter en toen vlogen de meeste vliegen eruit.
    Hij mag van mij nog wel maden kopen maar als ie klaar is met vissen, direct de overige krioelende maatjes in de sloot !!!

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    iel maden blegh :puker:

8. Niet meer actief

Ja goor he :x

9. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik heb ook onwijs veel vliegen in huis.
    Heb ik ze net allemaal vermoord, doe ik de schuifpui open, zitten er weer net zo veel in huis.

gggrrrrrr om gek van te worden

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    door de extreme warmte die we dit jaar al hebben gehad zijn er dit jaar overal door het hele land veel meer vliegen dan normaal, wij hebben er ook veel meer last van...

wij hebben nu weer zo'n ouderwetse vliegenslinger opgehangen aan de lamp waar ze aan vast blijven kleven want je blijft lopen met die mepper, die electrische is hier geen optie meer, er tegenaan tikken is ten eerste ontzettend moeilijk dus je moest ze echt op je kastdeur ofzo hebben zitten voor je ze kon horen sissen ;)

maar de kleine heeft em ook een keer te pakken gehad, dus die is de deur uitgegaan en zijn weer weer ouderwets terug bij de mepper en slinger.. ;)

Deel Deze Pagina