haha.. ja op die fiets! Dat ken ik ja en niet te weinig ook. Mijn knip was ooit eens gestolen. Paspoort kwijt, rijbewijs kwijt, geld van mijn rekening gepint (eigen schuld dikke bult verhaal), en dan wordt je nog extra gestraft door boete te betalen!
onze 3 kids staan bij mijn man in zijn paspoort en ik heb een ID kaart... zie me al met een hele stapel ID kaarten rondsjouwen, ook niet handig. en volgende keer als ze verlopen zijn krijgt de oudste een eigen ID kaart omdat ze dat dan moet.
Nee hoor, staat bijvoorbeeld je sofinummer niet op! Enne....onze notaris wilde persé een paspoort of ID-kaart toen we gingen trouwen.
Hmm ik heb een half jaar geleden ID kaart genomen omdat ik toch niet van plan was ergens heen te gaan. En ik normaal ook eigenlijk alleen op vakantie ga naar finland.. en daar werkt een ID-kaart prima Bovendien past ie perfect in je portemonnee.. alleen dat was al genoeg reden zegmaar Echter.. nu willen we toch naar zuid amerika op vakantie Dus... toch maar even een paspoort aanschaffen En dan word het daarna denk ik gewoon paspoort in de kast, ID-kaart ind e portemonnee Dat gesleep met je paspoort is het ook niet tenslotte.
wij hebben beide een paspoort en ik heb de mijne pasgeleden moeten laten vernieuwen,en tegenwoordig moet je ook foto's van de kleine meenemen want die komen er dan ipv met alleen de naam ook met de foto's in te staan.. maar heb je kinderen die nog wel eens door opa of oma of wie dan ook eens meegenomen worden ergens heen is het wel net zo makkelijk als de kids dan hun eigen id kaart hebben... aan beide zitten voordelen ik kies ervoor ze bij te schrijven omdat ze voorlopig (zijn 8 en 5) toch alleen maar met mij (en samen met ed) mee gaan op vakantie of wat dan ook, de volgende keer krijgt mijn zoontje zijn eigen id kaart dan is ie ook weer wat ouder....