Hoi meiden. Maandag 4 Aug. ga ik naar het concert van madonna en ik heb er zo een zin in dat ik het met julie wil delen. 21 juni op mijn verjaardag heeft mijn vriend dit kado gegeven aan mij en ik tel sinds die dag de dagen af. Ik ben al sinds het prille begin fan van haar en nu eindelijk naar haar concert toe. Ik ga helemaal uit mijn dak daar in de arena. Ik vertel wel hoe het is geweest als ik er geweest ben. Doei groetjes van teddy(de grootste madonna fan alllertijden)
Veel plezier alvast!! Ik ga vanavond rocken in het gelredome.. PEARL JAM!! als tiener de cd's grijs gedraait en vanavond ga ik ze voor het eerst life zien!
Volgens mij heb je een klein foutje gemaakt. 4 aug is al geweest is het niet op 4 sept? Heeeel veel plezier in elk geval! Ik zou ook wel willen
Veel plezier!!! Ik vindt Madonna ook goed, vooral haar nummers van vroeger... Zelf ben ik grote fan van Mariah Carey, iets wat veel mensen niet begrijpen... Maar ik ben ook al fan van haar vanaf het begin, 1994, toen had ze echt nog mooie ballads enzo... Zoals ze nu eruit ziet hoeft het voor mij ook niet zo... maar daar kijk ik door heen, ze is niet voor niets s'wereld "best selling artist" natuurlijk!
AAAAAAAAAAAAAAH natasja ik ben zo jaloers!!! (ik gun het je wel hoor ) ik ben een die-hard fan van eddy vedder, mijn man speelt een aantal liedjes van hun zelf op de gitaar! (ik ben gek van flying en yellow ledbetter!) heeeeel veeeel plezier en aan de andere kant vind ik madonna ook helemaal goed! geweldig hoe ze elke keer weer een andere stijl neerzet, topwijf! dus voor wie daar heen gaat ook tikje jaloers!en natuurlijk ook heel veel plezier!
Ik ben eigenlijk geen fan van Madonna, maar heb wel veel rspect voor haar. Twee kiddies en een druk leven, vaak in de schijnwerpers en er dan, op haar leeftijd, nog zo geweldig uitzien ! Petje af ! Groetjes, Nikki F