Goeiemorgen allemaal,mijn naam is Tatiana alias Tattie. Ik ben 34 lentes jong en woon in Limburg. Ben al bijna 17 jaar samen met mijn man waarvan nu 5 jaar getrouwd. Samen hebben wij een zoontje van 6 jaar Stef genaamd. Sinds Januari 2006 ben ik gestopt met de pil en gaan we voor een tweede wondertje. Inmiddels ben ik in mei dan ook aangeteld maar jammer genoeg is deze zwangerschao na 9 weken geeindigd in een miskraam waarna een currettage volgde.Ik dacht nog dat overkomt mij nooit nou je ziet maar. Sinds 4 maanden zijn wij dan ook weer opnieuw druk aan het klussen en zullen wel zien wanneer het weer eens raak mag zijn. Ik wens iedereen op dit forum heel veel succes en sterkte met zwanger worden en zijn er vragen stel gerust en ik antwoord wel. Doei Tattie***
Hoi Tatiana welkom. Ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn en dat het dan ook goed loopt voor jullie. Groetjes Jolie
Dank jullie allemaal voor het warme welkom. @Bianca Jij bent ook 30+ moet zo eens gaan kijken bij jullie profiel. Is wel fijn om te weten met wie je te doen hebt. Doei Tattie***
Meliske,dank je voor het welkom heten. En wat leuk er groeit al een klein wonder in jou buik. Gaat alles goed? Geniet er maar lekker van. Groetjes Tattie***
Thanks Maisy. Zo wat leuk al 4 prinsesjes op zo'n jonge leeftijd en een prinsje onderweg wauw. Dat heb je goed voor elkaar,en dat in deze tijd heel knap hoor. Ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap. Groetjes Tattie***