Elin krijgt een zusje. Ik zoek een net zo sprekende, korte naam(toen was hij nog best origineel...) Hoeft niet perse een weinig voorkomende naam te zijn. Wij denken aan lotte, Ise is door manlief afgekeurd. Hebben jullie nog inspiratie?
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je Elin uitspreekt? Is het op de Scandinavische manier? ee-lynn (klemtoon op 1e lettergreep?) of is het zoals Eline? Sorry misschien een beetje een suffe vraag, maar ik ken verder niemand/nooit gehoord van iemand die Elin heet Ik zat te denken aan.. Elin & Ivy Dagmar Ines/Inez Carlijn Noor Yara Gwen Kenza
Het is Elin, op de scandinavische manier. Toen wij haar de naam gaven had ik m alleen nog op Net5 gehoord(co-assistent, Hannah Verboom) NU hoor ik hem hier overal. Op het cb zijn we met zeker 4 Elins'. Man is nogal kieskeurig...zegt tot nu toe heel stellig; nee. Lastig hoor. Elin hadden we zo gevonden. Lotte is ook de naam van een hele goede vriendin van mij.
Jeetje, er zitten voor mij ineens wel een boel leuke opties tussen! Dank jullie voor het meedenken! Zal ze eens aan manlief voorleggen.
Mooie naam Elin! Staat ook op ons lijstje Wel in korte tijd heel populair geworden. Hieronder nog een aantal namen van ons lijstje Elin en Marit Elin en Sara(h) Elin en Hanna(h) Elin en Mette Elin en Mare Elin en Fem Elin en Lana Elin en Loïs
Mijn Elin heeft een zusje Jente gekregen! 2e keus was Mette, we wilden het graag bij de scandinavische en niet al te populiare namen houden. Jammer inderdaad dat Elin ineens zo populair is geworden! Maar ja, wel begrijpelijk natuurlijk, want het is ook een waanzinnig leuke naam!
Agnes Ook Scandinavisch en niet meer zo populair. Ook leuk als je dochter ouder is. Want bijvoorbeeld Jente klinkt wel leuk voor een kind, maar het betekent 'meisje' en dat is een beetje jammer als je een volwassen vrouw bent.
Dank jullie wel allemaal...we zijn er zo goed als uit..alleen de laatste letter kan nog een -e of een -a worden. Manlief is niet zo makkelijk te overtuigen maar sommige opties spraken hem nog best aan(keep up tha good work) En inderdaad, Elin is gewoon een leuke naam. We zijn vorige week voor het eerst bij de psz geweest en daar hadden de dames hem nog nooit gehoord