olympische spelen in china en katten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Niflheim, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Even opnieuw want dit is schokkend..Zit ik op geenstijl.nl te lezen dat China alle katten vangt en doodknuppelt en in een soort kampen pleurt omdat men denkt daar SARS van te krijgen. Met de olympische spelen moeten de straten katvrij zijn dus vandaar. Word er helemaal gek van :(

2. joyce

joyce Bekend lid

wat een vuile gore klote mensen :evil: :evil: :evil:
    hoe kun je nou zoiets doen?
    afmaken die handel

soory hoor maar kan echt niet tegen dierenleed :cry: :cry: :cry:

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ze maken in China ook katten (en honden) af voor hun jasje. Net zoals bij vossen, zeehondjes enzo. Dus nu ook Katten en hondenbont :evil: Alsof ze nog niet genoeg dieren leed brengen :cry:

De pelzen worden niet alleen verwerkt in kleding, maar ook in speelgoed, kattenspeeltjes, (reuma)dekens enz. Hier op die site kan je meer lezen over waar het nog meer in zit.

http://www.gaia.be/ned/control.php?&topgroupname=&groupname=feiten_hondenkattenbont

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja in china wordt er zelfs kat gegeten maar om ze dan zo aan hun eind te laten komen vind ik belachelijk. ze kunnen ze ook vangen en na de olympische spelen weer vrij laten vind ik. Ik kan ook opsoluut niet tegen dierenleed en vind an ook dat ze hun eigen koppen in mogen slaan dan hoeven ze ook niet bang te zijn voor SARS.

een wat betreft kattenbont en hondenbond ook dit is helaas waar en speeltjes voor huisdieren in nederland zin ook niet veilig want er is al een paar keer aangetoont dat er katten DNA zit in verschilllende speeltjes waarop staat "made in china" en ik ben er dus ook absoluut tegen en koop deze speeltjes niet. dus denk er maar is over naar als je een bluizebol koop vooor je kat want misschien is hij dan wel met zijn familie aan het spelen

5. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    :) sorry dat ik lach, het klinkt zo komisch maar vind het echt afschuwelijk en zielig :cry:

6. Niflheim

Dat klopt ja,echt walgelijk! Maar er is nu in ieder geval een wet die het verbied Nederland binnen te voeren,maar ja dan gebeurd dat weer stiekem :( Ik ga de website ff bekijken,die kende ik nog niet!

7. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja ik heb de site op google gevonden. En het word nu inderdaad stiekem naar Europa vervoerd.

8. Niflheim

Deel Deze Pagina