ja nou daar bij die stellen zal ik mijn kind noooott brengen.. haha .... kijk door zulk soort mensen word er slecht gedacht over tienermoeders ,, haha echt een ja wat zal ik er van zeggen appart programma toch blijf ik het nog kijken... wel grappig hoe vaag sommige mensen zijn
Vind het op zich wel een goed experiment, al vraag ik me af welke ***daar zn baby voor uitleent. Wat Roxanne zeg. Hopelijk zorgt dit programma ervoor dat het romantische beeld van 15jarige moederswannabees een beetje de kop wordt ingedrukt. Want je kunt nog 'zo veel mee hebben gemaakt'. Een kind is niet niks. Ik ben 28 en ik denk weleens.... WOAH! Kun je nagaan als je PAS 15 bent.
maar ik ben 18.. maar wat een groot verschil zeg tussen hun en mij.. sorry vind me eigen toch een stuk verstandiger als iik hun zo ziet..
Ik vind die Cindy en Nico nog wel een leuk stelletje, ze komen ook wel over alsof ze een beetje celletjes in hun koppie hebben. Ik was zelf 15 toen ik beviel van de oudste, maar ik stond toen toch heel anders in het leven, maar goed ik kan me ook niet voorstellen dat ik toendertijd dat serieus had gepland met mijn vriendje, dát vind niet ok, dat ze het echt plannen, dat het een tiener weleens overkomt dat snapt iedereen, maar echt bewust plannen, nee dat snap ik niet.
Wat een stellen zeg. Zou mijn kinde daar echt niet voor lenen, echt onvoorstelbaar dat er mensen gevonden zijn die dat wel gedaan hebben. Vind het trouwens wel vermakelijk om te kijken!
Ik neem aan dat er ten alle tijde iemand bij is. Niet dat ik mijn kind zou uitlenen, maar mocht ik dat gedaan hebben, en een of andere mut gaat zitten roken en dan zo'n zwamverhaal op gaat hangen over een hazenlip dan zou ik a) haar een enorme klap voor dr kop verkopen (bij wijze van spreken) en b) direct mijn kind daar weghalen. Einde programma.
ja lijkt mij wel dat er iemand bij is.. want zijn nog zo goed als onervaren als ik het zo zag.. ze zullen maar zon kleine laten vallen of iets .. moet er niet aan denken..
Mijn vriend en ik had er ook al over.... Kan me niet voorstellen dat iemand het kind achterlaat bij stelletjes die eigenlijk nog niks van baby's weten
ik heb gekeken, ik kon het niet laten. Moet wel lachen om sommige stelletjes, hoe lekker onvolwassen ze nog doen. Maar ik zag het echt, in het voorproefje van volgende week...er zijn mensen die hun kleine kind dus gewoon 4 dagen uitlenene aan vreemden! Ik kan daar echt met mijn volle verstand niet bij!
Ik zou het alleen doen, als er 24 uur per dag toezicht was, en we er minstens 5 ton voor zouden krijgen haha. Waarvan hij dan zoveel op zijn spaarrekeningetje zou krijgen, dat hij het ons later wel zou vergeven
ik vind het opzich best wel een grappig programma, maar ik denk niet dat die stelletjes kunnen leren in 1 week hoe het is om een baby te hebben ... dat is niets vergeleken met de werkelijkheid.... en ik vind het nog stom ook dat mensen hier hun kind voor uit willen lenen ...
ja inderdaat ze zijn zo onervaren 6 maanden verkering haha en dan al willen samenwonen en samen al een kinderwens hebben. pff wij waren nog volop met stappen bezig op die leeftijd echt nog niet met kinderen maar ja wie zijn wie. verder waar ik nog niet aan gedacht had dat het ook wel een heel goed informatieprogramma is om de jongeren te laten zien dat het echt geen roze geur en manen schijn is. Ik moest wel lachen toen ze die buiken kregen die damers gingen gelijk zitten van zo ik ben zwanger ik hoef niks meer te doen haha zo werkt het natuurlijk niet
De ouders van de kleintjes zitten in het huis ernaast en kunnen 24 uur toezicht houden via camera's. Toch zou ik het nog niet doen!
Ik vind het wel een goed progamma, eigenlijk. Het schijnt zo te zijn dat stellen, heel jong nog een erg romatisch idee hebben van samenwonen etc. Ze willen al heel snel"huisje, boompje, beestje" Hierbij gaan ze de confrontatie aan, en dan blijkt dat het helemaal niet zo makkelijk is en romantisch, dat er heel wat bij komt kijken. De stellen van het progamma, zijn ook wel erg naief, ik vind wel, niet alle jonge stellen zijn zo. Er zijn ook zat jonge stellen die het wel goed aan kunnen. Ik heb gekeken, dat lesbische stel was al binnen 24 uur ermee gekapt, haha