alysia als 3 maanden wouden ze niet haha die sliep onwijs slecht en wou alleen ins laap gewiegt worden maar alysia krijgen ze niet
Ik had het mooier gevonden als ze dmv subtiele pijnprikkels de weeen een beetje hadden kunnen nabootsen. dan weet ik zeker dat cindy en saphia er gelijk waren van teruggekomen...
nee volgens mij niet.. denk dat de ouders niet in beeld wildeen komen of iets.. maar me kind daar brengen moet er niet aan denken.. haha maar wel vermaakend dit programma word steeds trotsers op mezelf (eigendukn he)
Rob en Sanne in ieder geval. En Rick is ook een goeie alleen heeft hij niks aan die heks van een Saphia. Nico en Cindy zijn ook echt een gouden paar, kostelijk om naar te kijken. En dat vierde stel hweet ik niet.
die nico en cindy nee vind ik echt irritant... ff irriteer me aal aan hun.. of hij rookt of hij drinkt.. dat 4de paar gaat het denk ik zeker wel redden en die saphia inderdaad irritant gewoon
Los van dat NIco en Cindy irritant zijn, passen ze wel perfect bij elkaar, dus ik denk niet dat hun relatie zal stranden.
Overigens, ben je natuurlijk heel anders als het je eigen kind betreft. Ik zie dta wel bij mijn man, hij is zo vertrouwd met Eva, vanaf de 1e minuut. Terwijl hij daarvoor amper zn neefje durfde op te pakken.