hoihoi dames, ik heb het progamma voor het eerste gezien gister en ik vond het behoorlijk heftig hoor!begrijp me niet verkeerd ik wil niet iemand voor het hoofd stoten maar ik zou dat nooit en nooit doen me kindje achterlaten bij vreemde me hart brak dan ook bij het zien van die kleintjes die zo moesten huilen omdat ze mama miste ik kon hun gevoelentjes heel goed begrijpen aaaa nee niks voor mij. dus ik kan het ook niet zo goed begrijpen dat mensen dat wel doen maar ja zoveel mensen zo veel wensen liefss
Hier nog iemand die er precies zo over denkt . Jeetje, toen ik dat hummeltje zag van net drie maanden dacht ik echt... 'dat had mijn kindje kunnen zijn'! Vreselijk.. Sorry hoor, maar ik kan er echt niet over uit dat sommige ouders hun kleine kindjes achterlaten bij wildvreemden.. Die kinderen kunnen nog helemaal niet zeggen of ze het wel of niet willen. Ik kan me er echt kwaad om maken
heb net de 2e afl gezien. Niet echt eerlijk dat sommige een kindje hebben dat als zelf kan lopen en andere een kleintje van 3 mnd. Ik denk zelf dat sanne en rob de enige zijn die het gaan redden.
Morgen even de herhaling kijken op uitzendinggemist.nl Ik zag wel even tussen de reclames van peter r de vries dat de ouders van Nico op het kindje gingen passen, echt belachelijk. Hij is iig nog niet klaar voor een kindje.
komt er op tv hier ook een herhaling van of niet... volg het normaal altijd maar nu tuurlijk peter r de vries kijken.... want ben wel benieuwd heb ook niet in de pauzes gekeken tussendoor.. dus vandaar
Ik heb gister een klein stukje gezien. Ook ik zou Jasmijn noooooit voor dit soort dergelijke dingen "uitlenen". Ik zie het echt als je kind als proefkonijn meegeven. Het wordt steeds gekker op tv.
Wat een BAL die NICO... Eerst vond ik hem nog wel gaan.. maar nu! Als ik had geweten dat de "oppas" een andere "oppasser" liet oppassen Zodat de "Oppas" eten kon gaan halen..! Nee dat zou ik niet fijn vinden
Ik heb deze programma vorige week voor het eerst gezien.... Moet wel soms lachen hoor, Ken nog niet alle namen van de stellen maar vind die stel met de jongste baby maar raar. Ze doet niks, Hebben s avonds nog ruzie en ze zegt nog van weet niet of ik nog met je verder wilt en s'morgens als de baby op gehaalt is zegt ze van wil je ook nu een babytje
Ik vind het een erg leuk programma! En natuurlijk het is best heftig om je kleintje daarvoor 'uit te lenen' maar zoals ik het nu hoor en zie, zien de ouders alle beelden en volgen ze alles. Verder is er natuurlijk die nanny die 24 uur oplet... Ondanks dat, lijkt het me moeilijk, maar ik vind het wel erg leuk en kan me situaties ook echt wel voorstellen straks! Hoe gebroken die jongens zijn.. hoe moeilijk het afscheid omdat je je al zo snel hecht aan zo'n kleintje! Ik vond het daarom ook erg mooi om die liefde en zorgzaamheid van een aantal stellen te zien! En tja Nico... dat is een geval apart, die heeft gewoon voorlopig nog eventjes genoeg aan zichzelf. Ik vond het trouwens wel mooi dat 1 van de jongens zei van; de regelmaat, die je moet hebben met zo'n kleintje, die wilde hij vast gaan houden. Dat voelde uiteindelijk gewoon goed. Ik kijk uit naar de volgende aflevering waarin 2 van de stellen zelfs 2 (!) peuters krijgen in plaats van 1 (gelukkig doen ze dit Nico niet aan) , maar ik ben heel benieuwd! Ik vind het leuk en ergens toch ook wel leerzaam, je weet inmiddels al dat die roze wolk niet zo roze is, maar dat zie je hier nog maar eens al te goed. Ook al is dit natuurlijk ontzettend uitvergroot. Maar je weet gewoon niet hoe het zal gaan en je zal er het beste van moeten maken op dat moment.
vind het wel grappig dat de jongens zo betrokken zijn en bij het afscheid moeten huilen in tegenstelling tot de meiden had ik niet verwacht... vind dat laatste stel wat er bij gekomen is die jongen zo leuk omgaan met het kindje... en het stel met het jongste babytje vond ik de jongen ook veel leuker omgaan met het kindje... die moesten beiden ook huilen... en die nico pff die kan beter nog ff wachten tot ie de verantwoordelijkheid aankan.
haha viel mij ook al op dat de jongens stonden te huilen althans 2 en van de meiden niemand.. en dat laatste stel vind ik inderdaad ook super leuk..
Ik was gewoon in shock van die nico. Deed niets anders dan hulpeloos kijken naar dat ventje en liet hem gewoon huilen. Had mijn kind direct opgehaald. Rob en Sanne vond ik het heel leuk doen. Ook sander en maud deden het niet verkeerd.
Ik vind Sanne en Ron en Sander en Maud het ook heel goed doen. Maar ik vond Rik het toch wel goed doen hoor alleen die Saphia deed niets , lekker makkelijk zeg. En dan ook nog die Nico en Cindy, die moeten echt niet aan kinderen beginnen zeg. Want ze doen er niets mee en zitten alleen maar te klagen . Arm kindje zeg, dat zat de hele tijd maar te huilen in de box .
Die Nico snap ik niet... Hij zit aan de Ritalin (ga ik vanuit, want hij heeft ADHD en laatst moest ie van zijn moeder z'n medicijnen innemen)... maar dat is helemaal niet goed in combinatie met alcohol. En ik zie 'm toch echt voortdurend met een flesje bier (of een sigaret, ook al zoiets...) rondlopen.
Dat bedacht ik me ook al... en of het nou wel of geen Ritalin in .... sowieso alcohol in combi met medicijnen
Inderdaad, wat een vreselijke bal die Nico. Al vond ik hem gister "in het begin" wel heel lief voor die peuter. Hij kwam zelfs thuis met een cadeautje. Pfff die Rick & Saphia! Vreselijk. Die arme kindjes liepen gewoon 1 uur rond te drentelen boven en hun lagen gewoon te ronken op de bank en trokken zich niets aan van de babyfoon. Die ouders keken gewoon mee ..... moet er niet aan denken. Sander en Maud vind ik een heel leuk stel, ze doen het zo leuk.