Sander en maud, leuk stel! Nico alhoewel ik Cindy wel leuk vind. Saphia heeft bij mij op school gezeten, en me mening over haar is niet veranderd Rob vind ik wel superlief ...
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel had verw8 dat die ouders direct mochten/konden ingrijpen, maar dat was dus niet het geval... ja de nanny zei wat, maja
Tsja ik vond het allemaal nog wel appart. Dat die ouders zomaar 2 kinderen bij hun neerzetten. Ze wisten helemaal niet hoe je twee kinderen moest opvoeden. Ze sliepen natuurlijk ook op 1 kamer wat dan eigelijk ook niet goed kan gaan omdat ze elkaar lekker wakker houden. Als ik kaye hier hoor praten vlieg ik ook niet gelijk naar de kamer toe hoor. Nou ja ik had het wel geweten hoor dat ik dit nooit zou doen!
Vond wederom dat moud en sander het erg goed deden. Ook rob en Sanne deden het goed. Het meisje wilde niet zo veel van Rob weten, maar daar kan hij niets aan doen. Hij deed iig enorm zijn best. Rick en saphia vind ik echt verschrikkelijk! Had mijn kinde meteen weg gehaald!
Hoeft niet, mijn neefjes slapen ook gewoon op 1 kamer. Ze zijn 1,5 en 3 en dat gaat prima hoor. Tis maar net wat die kinderen gewend zijn.
Gister was de laatste aflevering.... maar is ze nou zwanger ? de jongste stel..... safira of zo heet ze
die jongen zei van wij gaat/willen dit jaar samenwomen mooi voornemen voor 2008. en over ff denken 9 maandne hebben we een kindje...toch? je bent nog steeds niet ongesteld toch.. Zij zei van dat moet je niet vertellen. Tegen heel nederland Of zo iets hoor.... einde van het prog een beetje
ben ik ook al naar het kijken maar kan het niet vinden. Wil wel weten of sanne en rob nog bij elkaar zijn, dat heb ik niet gehoord
zit trouwens die krabbels te lezen en staat er: Samantha:kiekeboe: (68) vandaag, 11:08 de kids waren niet ziek hoor! Tygo is altijd zo verkouden! En Rick heeft het goed gedaan me onze kids alleen Saphia niet Saphia (328) vandaag, 14:19 Samantha jij moet gewoon je kop houden en je had je kinderen nooit moeten uitlenen want de enige die daar een trauma aan over heeft gehouden ben je overduidelijk zelf. En trouwens, ik ben niet zwanger! gezellie..