Chinees klaagt echtgenote aan om lelijk kind | Opmerkelijk | NU.nl - Voor het laatste nieuws Chinees klaagt echtgenote aan om lelijk kind Gepubliceerd: Zon 04 nov 2012 AMSTERDAM - In China heeft een man zijn vrouw aangeklaagd, omdat hij niet tevreden was met het uiterlijk van hun pasgeboren kind. Dit meldt Mirror. Volgens Jian Feng was het onmogelijk dat hij en zijn knappe vrouw een lelijk kind op de wereld konden zetten. Hij verdacht haar er in eerste instantie van te zijn vreemdgegaan. Na enige tijd ontdekte Feng dat zijn partner haar uiterlijk te danken heeft aan 70.000 euro plastische chirurgie. Hierop besloot de Chinees de moeder van zijn kind voor de rechter te slepen. Mirror meldt dat de rechter Feng in het gelijk heeft gesteld. De vrouw moet een schadevergoeding van 80.000 euro betalen en bovendien van Feng scheiden. De rechter neemt het haar kwalijk dat ze Feng onder valse voorwendselen in een huwelijk heeft gelokt en vader heeft gemaakt. Wat er met de voogdij over het kind gebeurt, is nog onduidelijk. Dusssss...... Wat een raaaaaaaaar land
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/396374-100-000-schadevergoeding-voor-lelijke-vrouw.html
Arm kind! Strx kan ze lezen en leest ze overal dat haar vader haar zo lelijk vondt dat hij haar moeder aangeklaagt heeft. Ik wil er niet eens over denken hoe vreselijk je je dan voelt als kind zijnde! En dan de moeder.......als ik haar was, dan zou die man nooit meer in mijn buurt moeten komen. Het geld is k*t, maar mijn kind zo schaden.....echt niet!
Echt gewoon te triest voor woorden, je eigen kind zo 'voorstellen' aan de wereld, die man heeft noggenees recht om vader te zijn..