nieuw rapley groepje

Discussie in 'Voeding' gestart door tuc, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuc, zeker service in dat restaurant!

Missm, ik heb ze ook behooooorlijk lang moeten laten stomen, geen tips van mijn kant dus.

Cupcake, wat fijn!!!

Vandaag dan eindelijk de appel gegeven, even 10 minuutjes gestoomd (thnx LieveMamaTrix voor de tip) en ze vond het erg lekker! 1/3 appel heeft ze denk ik op.

Verder rustig aan met eten, vind het belangrijk dat ze goed drinkt. Krijgt straks haar boterhammetje en de groenten voor vanavond staan nu op zodat ik vanmiddag kan vluchten voor de hitte.

2. tuc

tuc Niet meer actief

ik kook de sperzieboontjes ook.

Hier vanavond weer courgette, ik geef alles een aantal dagen achter elkaar. Voor de smaak maar ook om te kijken hoe zn darmpjes reageren. Vanmiddag krijgt hij dus weer peer.
    Wij gaan lekker frietjes halen dus das makkelijk.

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier in restaurants ook netjes.
    Kiann maakt soms zooi als die vol zit en ik niet direct weghaal.
    En ik ruim netjes op uiteraard en niemand maakt problemen.

Nu bammetjes aan eten en vanavond... uhm... moet ik nog ff zien :D

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    hier vanavond tomaat...lekker fris

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier nu bezig met bloemkool en 2 partjes aardappel!

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh werk! Ik ben nu net een week tbm.
    Mijn man werkt fulltime en we hebben een boerderij. Alle dagen druk dus :)
    Ik wil echt niet meer werken. Scheelt dat ik thuis genoeg om handen heb :)

7. Cupcake2013

Cupcake2013 Niet meer actief

@missm lekker tomaatjes !

hier vandaag 3 worteltjes ging weer erg goed.
    we aten zelf lekker sla met gebakken aardappeltjes en een tartaartje.

straks krijgt ze nog een flesje.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn cupcake!

Sopann, genoeg ruimte dus voor T. om lekker buiten te kunnen ravotten?

Vanmorgen had ik vast worteltjes en aardappelpartjes gestoomd en ze heeft echt flink gegeten ondanks de warmte.

Ook van haar boterham heeft ze flink gegeten bij mijn ouders in huis.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hoera! We zijn in het nieuwe huis! Gisteren onverwacht al meer gedaan dan we dachten ( ondanks de hitte ) en vandaag de grote zware spullen. Gisteren dus makkelijk gedaan en een potje met stukjes gegeven... Nou mooi niet he?! Mevrouw blieft geen potjes :D. Dus vanavond toch maar even wat courgette snijden en koken.
    Gisteren overigens sowieso wat slecht gegeten en gedronken...

Maar wat is het nieuwe huis fijn! Eindelijk een tuin, uitkijken over het water, ruimte... lieve buurkindjes die al even kwamen spieken. Ja, ik ben blij :D.

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Fijn lievemamma! Heerlijk zeg :)

We wonen nog niet op de boerderij. Daar zitten mijn man zijn ouders nog en geen haar op ons hoofd denkt eraan om daarmee samen te gaan wonen. Laatst alweer commentaar op dat T geen potjes krijgt.

Maandag gaan we écht starten! Hij heeft nu twee keer wat van ons bord gestolen ;) En zitten gaat ineens ook beter. Volgens mij is ie het sprongetje zo goed als door! :D Hij "oefent" het kokken nu met zijn tut. Die verdwijnt achterin zijn keel, dan kokt hij, trekt ie terug en begint ie keihard te lachen. Baby's... ;)

Oh... Poepluier! Die bv poep ga ik nog missen! ;)

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk LieveMamaTrix!!!

Sopann, de luiers waren hier direct een wereld van verschil, ze kreeg ineens vaste poep na 6 maanden alleen maar bv-poep! Bizar!

12. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Fijn lievemamatrix dat jullie al in jullie nieuwe huis zitten! Knap hoor dat jullie dat gisteren hebben gedaan, gisteren hebben wij lekker aan een meer gelegen, ond de parasols, babybadje mee, en kleine natuurlijk constant in de schaduw! Het was heerlijk, kleine meid was echt aan het genieten in haar jil en janneke badje!

Sopann, spannend om echt te vaan beginnen!

Gisteren had ik geen fruit meer... En ik had nog een fruithapje liggen...dus die maar meegenomen! Kleine vond het heerlijk!! Dat mondje dat bleef maar opengaan. Natuurlijk had ik het zelf ook al geproefd en het was idd best lekker! Straks ga ik even naar de markt en dan haal ik lekker vers fruit!

Vanavond weer courgette en fruit ga ik dus even kijken.

Fijne wat koelere dag vandaag!

13. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Wat een leuk draadje!

Mijn dochter is al wat ouder dan de meeste van jullie kinderen, maar ook hier Rapley. Ik schrijf en lees graag mee!

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Welkom!

15. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom Patrijs!

LieveMamaTrix, klinkt fijn dat huis! Heerlijk een tuin, vooral met zulk weer. Ben wel blij dat het vandaag weer wat koeler is als het goed is.

Bij ons zijn de poepluiers nog niet zo heel anders... eigenlijk gewoon BV-poep met stukjes :p maar ze krijgt dan ook nog niet veel eten binnen. Nadat ze zich een dagje niet zo lekker voelde, kreeg ze gister weer courgette, ben die alweer tegengekomen in de luier van vanochtend :D

16. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren voor het eerst rapley geprobeerd! Was een succes! Hiervoor ging ik het pureren, maar hij vond dat niet zo leuk met een lepel. Toen ik zag hoe leuk hij het vindt om op brood te knabbelen en geinspireerd door deze topic broccoli via rapley geprobeerd! Hij at bijna een hel stronkje op! Geweldig

17. Cupcake2013

Cupcake2013 Niet meer actief

@lievemamatrix heerlijk dan he als je er eenmaal inzitten !
    Wij hadden ook dat hete weer met de verhuizing pff...

@patrijs welkom !

@aardbeitje haha heerlijk die luiers.
    Sinds wij gestopt waren met all bijvoeding poepte ze nog amper. Nu met de tanden poept ze 1x in de 2 dagen en die luiers stinken !!! Jeetje mina echt niet normaal en js ook nog zn vies stop verf kleurtje hihi

18. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik denk met weemoed terug aan die heerlijk bv luiers :)

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Patrijs!

Haha ja maar ondanks dat je ze een stuk meer ruikt vind ik de luiers wel interessanter hahaha.

Vanmorgen weer flink wat gestoomde appel gegeten. Net even een lekkere lange ruk gemaakt in haar bedje en straks een boterhammetje. Vanavond net als gisteren aardappel en wortel.
    Meestal sneed ik de wortel in de lengte doormidden maar dit keer niet gedaan en dat beviel haar erg goed. Er gingen wel grote stukken naar binnen maar ze wist er prima raad mee.

20. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Mooi om te zien he hoe ze die stukken kunnen eten. Mijn dochter is 'al' 10 maanden, dus we zijn al 4 mnd op weg, maar ik blijf het interessant vinden!

Deel Deze Pagina