Lieve mensen! Even een vraagje...Vanmorgen ben ik nr zkh gegaan om bloed te controleren. Ik start namelijk met een ander schema waarbij vanaf dag 21 van je cyclus wordt gestart met een spuitje per dag om je 2 weken in de menopauze te brengen en daarna te starten met menopur in de hoop maar eicellen te krijgen want die zitten er wel maar komen er niet uit via het gewone medicatieschema. Dus vandaag was dag 21 maar in bloed zien ze dat ik nu in mn eisprong periode zit! Mijn vriend en ik zien dit natuurlijk ook als een kleeeeein kansje om via de normale gang van zaken nog es te proberen Woensdag moet ik terug voor bloedafname. Mijn vraag is dus, moest er een bevruchting opgetreden zijn, ik weet de kans ik heel klein, maar hoop doet leven hé, kunnen ze dat zo vroeg al zien in je bloed? Ik zie op de aanvraag dat ze oestradiol - LH - progesteron testen.... Iemand die hier een antwoord op weet? Thx
Een week na de eisprong zou je in je bloed kunnen zien of er heel pril iets gaande is. Alleen is dat natuurlijk geen garantie op een zwangerschap, het gaat nog zo vaak mis voor je NOD. Als je vandaag je eisprong hebt, zou woensdag te vroeg zijn qua bloedtest. Je zou het HCG moeten controleren, wat niet is aangevinkt in je rijtje. Succes!