Altijd spannend zo’n moment , maar het komt ook eigenlijk altijd wel goed . Ze gaat het vast leuk vinden.
Hier weer een week er op zitten, went snel zat Er loopt overigens al een soortgelijk topic bij Mama en gezin
Hier is school alweer een weekje begonnen maar wij zitten sinds vorige week en nu nog een week met onze dikke bips in Zuid Frankrijk ❤️
Hier zijn ze al een week begonnen. Nou ja de oudste was maandag en dinsdag nog verkouden en de jongste werd donderdag verkouden.
Ik ben vanmiddag nog even school geweest om de laatste dingen te printen en kopiëren. Altijd wel lekker, nog even een beetje aanrommelen in de klas. In de eerste vakantieweek hebben mijn collega en ik de indeling van het lokaal helemaal veranderd en gelijk flink opgeruimd (lees: veel weggegooid). Het lokaal zit er dus weer heerlijk opgeruimd, schoon en nieuw uit. Ik ben er klaar voor. Onze kinderen vinden het wel weer prima om te starten. De oudste was aan het begin van de vakantie nog niet zo blij, ze gingen na de sluiting nog maar net naar school. Maar hij heeft zich toch prima vermaakt, uiteindelijk. Hij gaat naar groep 7. Ik ben benieuwd wat het jaar brengen gaat. Volgende maan laten we een onderzoek doen naar intelligentie en naar zijn executieve functies. Zijn schoolresultaten zijn niet zoals je van hem zou verwachten, vind school ook. En hij zit vaak niet lekker in zijn vel. Ik hoop dat dit onderzoek duidelijkheid biedt over wat we van hem mogen verwachten en hoe we hem kunnen helpen. De jongste gaat nu naar groep 3. Ook daar ben ik wel benieuwd naar. Hij leest al behoorlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat de juf dat goed oppikt. Ze had hem ook in groep 2 en begeleidde hem daar ook al goed. Ik ben ook benieuwd hoe hij het gaat doen met rekenen.
Hier nog één week vakantie. Toch vind ik hek voorbij gevlogen. Had ik niet verwacht. Probeer nog een paar leuke dingen te plannen voordat haar schoolleven weer gaat beginnen. Ze heeft er zelf iig weer superveel zin in en is de nachtjes al aan het aftellen.
Hahaha Ik dacht ineens bij pagina twee, dit heb ik al eens gelezen. Heb ik die eerste pagina dan zo slecht gelezen?