Denk ook dat ze over 10 jaar nog in de bijstand zit... en vooroordeel bevestigt met geen geld, wel veel tattoos, dieren etc
Pfoe jeetje, wat een figuur die Sanne.. Ik hoop van harte dat het goed met haar en haar 2 dochters komt maar ik heb er heel eerlijk gezegd een hard hoofd in
dat denk ik ook, tatoo's zijn leuk maar denk goed na over de plek waar je ze zet. En namen (behalve die van je kinderen) zou ik ook nooit doen. De relatie over maar je hebt wel zijn naam in je nek staat.
En geen opleiding verder... Als er nog een goede werkethos in zou zitten oke maar dat idee kreeg ik ook niet. Bedelen is makkelijker
Vergeet niet dat dit vaak niet alleen door jezelf komt, maar ook de manier waarop je opgevoed bent. Ik bedoel dit trouwens niet ten nadele van haar vader, maar ik heb wel geleerd hoe ik met geld om moest gaan van mn moeder. Mijn exvriend heeft het nooit geleerd tot ie een relatie met mij kreeg. Daar werd het wel beter van maar is wel altijd het type geweest dat aan t eind van zn geld nog een heel stuk maand over had. En zijn broertje (en vriendin) hebben dat nog steeds zo.. dus ik denk niet dat het volledig aan haar te wijten is.
Jeetje zeg, wat een verhaal van die Sanne! Tweede kind op je 18e met tweede vader, geen opleiding, geen idee van geld... Die huisdieren vielen me ook op! Wij hebben eens ratjes gehad en een van de redenen dat we ze nu niet meer hebben (nadat ze overleden zijn) is dat de dierenarts nogal duur wordt. Zijn taaie beesten, die verwijdering van tumoren etc overleven, maar die kósten...! Iemand anders zich ook afgevraagd of haar vader eigenlijk werkte? Leek me nog niet gepensioneerd...
T is ook een generatie probleem maar als volwassen vrouw met 2 kinderen is t ook aan haar om die ommezwaai te maken. En als ik naar mijn schoonzus kijk vinden genoeg mensen t ook heerlijk om zo min mogelijk verantwoordelijk te nemen en gewoon lekker hun eigen gang te gaan (en schoonzus had als voorbeeld een hardwerkende moeder, de rest van het gezin is ook niet afhankelij. Zelfs haar broer met verstandelijke beperking doet nog zn best). Als je aliexpess meuk belangrijker vindt dan zorgen dat je oudste bij je kan wonen? Hopelijk ziet ze wel in dat zij nu de grote afwezige is bij de opvoeding van haar oudste dochter
Dat vraag ik me ook af. Waar leeft die vader van want hij heeft de fulltime zorg over dat kindje. Ze zei wel dat hij geld van pleegzorg krijgt, dat zij daarom het kindgebonden budget zelf mocht houden. Maar dat geld van pleegzorg, lijkt me niet dat dat genoeg is om van te kunnen leven?
Dat dacht ik dus ook... En dan heeft dochterlief ook een apart voorbeeld natuurlijk qua geld/ werken. Maar goed, wie weet is hij wel afgekeurd ofzo, dat weten we niet zeker.
Klopt, aan het begin van het programma zei ze dat ze haar vaders prinses was. Denk dus dat ze altijd gekregen heeft wat ze wilde ( wellicht om het gemis van een moeder te verzachten)
Vorige keer kon ik de aflevering via de NPO App terug bekijken. Nu staat er "niet te bekijken vanaf uw locatie" (buitenland) Weet iemand of er een andere mogelijkheid is ze terug te zien?
Precies dit zei ik ook tegen mijn dochter.... relatie uit maar wel super zichtbaar nog die naam in je nek. En veel van die tattoos vond ik echt kinderlijke tekeningen