En haar relatie? Is daar nog iets over gezegd? Wat een blunder trouwens dat hij te laat was om bij de bevalling te zijn...
Ze zijn uit elkaar. En de bevalling leek niet op te schieten, daarom was hij heel eventjes buiten en toen werd hij gebeld dat het toch door zette. En toen ging het te snel. Dat had mn man ook kunnen overkomen. Ik heb trouwens wel respect voor ze dat ze ondanks uit elkaar te zijn wel gewoon een omgangsregeling hebben en hij haar bijvoorbeeld afzette voor de wandelafspraak vann het programma. Ken genoeg gescheiden ouders die een stuk ouder zijn maar nog niet eens door 1 deur kunnen voor hun kinderen. Verder denk ik dat opvoeding en de omgeving veel duidelijk maken. De oostelijke mijnstreek/gemeente parkstad ( ik weet niet zeker waar ze woond) is relatief armer met veel uitkering/bijstandsgerechtigden en als je van papa elke keer als je je hand op houdt geld krijgt dan is er ook geen reden om zuinig te zijn met geld. Dus ik denk dat het goed is dat ze nu meer begeleiding krijgt vanuit bewindvoering.
Had mijn man kunnen zijn. Die ging roken toen de annestesist voor de ruggenprik werd opgeroepen (van huis) en was te laat terug waardoor ik alleen naar de ok moest voor de ruggenprik. Heb ook vlak voor de 10 cm iedereen de kamer uitgestuurt (verzoek te gaan roken) omdat ik alleen wilde zijn. Gelukkig is hij toen om de hoek van de deur blijven wachten.
nee maar hij gaf ergens een reactie dat die ook gewoon voor het kindje zorgt. Er is een goede omgangsregeling en ze kunnen het nog goed met elkaar vinden.
Knap zeg dat ze haar moeder zo kan toelaten in haar leven na alles wat er gebeurd is in haar jeugd. Edit; Sneu haar moeder haar niet kan geven wat ze nodig heeft en dat is zo herkenbaar helaas... Karin is wel een lieverd zeg!
Wauw, dit was een mooie aflevering. Gewoon een sterke meid met weliswaar een rugzak, maar zo stabiel nu in alles
Zij komen er denk ik wel. En voor Karin alleen maar respect, wat een heerlijk wijf is dat! Super leuk
Mooie aflevering. Sterke moeder en lieve BN-er. Hopelijk volgen er nog meer van dit soort afleveringen.
Ja vond het ook een fijne aflevering! Wat een stoere meid, zeg. Wel erg schrijnend met haar moeder, die natuurlijk toch haar moeder blijft, maar waar ze vreselijk weinig aan heeft gehad in haar hele leven. Gelukkig leek de papa ook wel redelijk geïnteresseerd en komt dat wel goed denk ik.