Nieuw seizoen 4 handen op 1 buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door TotalBella, 19 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    Ik snapte de opmerking wel.
    Ze zegt dat ze de hele nacht aan het voeden is.
    Mijn kinderen sliepen ook niet door met twee weken maar waren ook niet de hele nacht wakker, zodat ik tussendoor nog wel wat rust kon pakken. Als je geen moment meer slaapt dan breekt dat op en is het wel fijn als je partner het even over kan nemen.

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ik ook. Was ook lief bedoelt omdat ze zichzelf echt compleet weggecijferde. Ik heb vanaf eigenlijk al vrij snel na de start (toen hij niet meer ondervoed was) man 1 voeding laten doen: laatste avondvoeding. En nog! Bevalt mij goed. In de avond bepaal ik wanneer ik de kolf aanzet ipv op verzoek kind. Was blij dat de Lactatiekundige dat aangaf dat dat écht prima is

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Leuk stel. Vond haar echt heel volwassen voor haar leeftijd.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Tuurlijk is het fijn als je partner het soms even over kan nemen, maar ze gaf zelf aan dat ze de nachten geen probleem vond (en dat ze een nachtmens is). En ik denk dat na twee weken beginnen met kolven voor de nachten, funest is (of kan zijn) voor je productie. Lijkt me niet echt handig om dat zomaar te opperen als je er geen verstand van hebt.
    Dat ze haar vervolgens overdag even meenam, vond ik wel weer goed. Dan kon ze ook echt bijtanken (maar dat was pas nadat ik hier wat had getypt).

5. TempusFugit

TempusFugit Actief lid

16 sep 2017
    164
    331
    63
    Vrouw
    Ik vond Trijntje echt leuk :D Maar de mama niet zo aangenaam.

Spectre en Sado vinden dit leuk.
  6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Echt al een volwassen meid voor haal leeftijd. Had wel het idee dat haar wil wet is zeg maar. Volgens mij had die jongen vrij weinig in te brengen :rolleyes:.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    Heftig verhaal van Jennifer :(
    Alleen moet er dan toch wel meer aan de hand zijn dan alleen heftige ruzies? Een kind wordt toch niet zomaar blijvend uit huis geplaatst?

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.832
    8.486
    113
    Vrouw
    Lijkt me ook idd. En een uur (!) bezoekregeling per maand. Bizar weinig.

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ze zegt ook wel dat ze van niemand wat aantrok en naar niemand luisterde, dus denk dat ze wel kansen heeft gehad maar deze verspeeld heeft. Krijg tot nu toe niet heel erg het gevoel dat ze hard haar best doet om hem terug te krijgen. Maar kan ernaast zitten.

Spectre en Shay25 vinden dit leuk.
  10. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Dit gevoel had ik ook. Echt jammer voor haar, er zal een reden zijn waarom het 1x per maand is.

Deel Deze Pagina