hey, ik zit tegen een positieve ovulatietest aan... zit al op dag 17.. en t streepje word nog niet echt duidelijker, maar ja kan zomaar ineens positief zijn.. maar nu komt t ik hoest de longen mijn lijf uit, ben snot verkouden... heb koppijn al de hele dag, en 38,6 verhoging..... en nu.... wel of niet inseminatie als dit zo blijft...? liefs DarkAngel
Ik zou afwachten hoe je je voelt op de dag dat je de inseminatie zou hebben. Zondag voel je je misschien al veel beter. Zou dan niet inzien waarom je geen inseminatie zou kunnen doen.
oke, maar kan dit dus geen kwaad voor de eicel en eventuele bevruchting? (hoopte al dat jij zou reaageren.. hihi)
Ik was ook niet lekker op de dag van inseminatie dus heb ik het nagevraagd. Volgens de verpleegkundige kon het geen kwaad tenzij je echt met hoge koorts op bed ligt. Ik had zelf overigens geen koorts. M'n vriend was ook ziek geweest, maar dit heeft geen invloed gehad. Gelukkig. Ik wens je beterschap, hopelijk gaat t door en heb je straks een mooie test in je handen
dank je, gelukkig is de verhoging niet heel erg hoog..hoop dat t na een goed nachtje slapen over is..
Miljoenen vrouwen hebben na bevruchting verhoging. Dus kan me niet voorstellen dat ietsjes koorts kwaad kan voor de bevruchting. Boven de 40 graden zou ik het niet doen, maar dat heb je gelukkig niet!
oke, nee gelukkig geen hoge koorts.. hoop echt dat t weg gaat..maar goed de test is nog niet positief dus..