Manuel Rico, van ''Beauty Koning'' en model tot gynaecoloog. Mooie gynaecoloog! - VROUW Actueel | Het laatste vrouwennieuws [Actueel] Is het wat dames ?
Nou ik zou me toch zeer ongemakkelijk voelen als hij, als gynaecoloog, tussen mijn benen zou zitten.. Al voel ik me sowieso al wel ongemakkelijk bij een gynaecoloog
Dat vind ik ook . Ik zou me echt niet op mijn gemak voelen. Ik had destijds ook een knappe vent, Dr. Jansen
Ik ook (Hoewel allerliefst een vrouw.. Voel me soms wel schuldig dat ik onderscheid maak, zowel man en vrouw doen immers gewoon hun werk.. )
Ja ik ook hoor. Ik maak dat onderscheid zonder problemen. Ik wil het liefst een vrouw. Niet alleen vanwege het gevoel maar ook omdat een vrouwlijke gyn hetzelfde geslacht heeft en dus eerder herkenning kan hebben bij verschillende pijnen of aandoeningen. Een man moet zoiets toch uit ervaring of boeken halen. Maar...ja wel een leuke man Maar voor een onderzoek zou ik niet bij hem gaan
Voor een beschuitje: JA Als gyn.....euh zou me doodschamen hahahaha (tenzij we eerst dat beschuitje hebben gehad hahahahaha )
Nou die mag wel ff koekeloeren hoor! Ik zou me er totaaaaal niet druk om maken.. Als hij daarna nog ff beschuitje komt eten prima
Ik vind hem niet knap, maar het interesseert me ook niet hoe mijn gyn eruit ziet. Heb een lieve man thuis
Zo, als hij de deur open zou doen en mevrouw soepstengel zou roepen, zou ik gewoon blijven zitten en net doen of mevrouw soepstengel er niet is.... Vervolgens hard wegrennen!
Viespeuk hij wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen zien En dan vraag ik me ook altijd af...stel nou dat jullie samen lekker liggen te vozen. En hij gaat wat ehh...'hand' handelingen doen...is dat dan puur voor plezier of zou hij ook ff voelen of alles wel goed zit?! Maar ik zou me in ieder geval zeer ongemakkelijk voelen. Meer dan normaal anyway!
nee ik neem het terug. Die arme jongen moet zich echt vies voelen :S Zoveel vrouwen die ff lekker door jou behandeld willen worden. "Wil je even voelen Dr Rico?!" "Het doet een beetje zeer...iets dieper...ja daar, op dat plekje. Doe nog eens " "Alweer hier? Tja...ik ben een gevoelig type??" "Oh Dr Ricoooooo....zal ik al gaan liggen? Mag ik me al uitkleden?" De dames van 24 vindt hij dan misschien nog oke...maar de moeders en oma's gaan denk ik ook mee. Hij is nu al volgeboekt. Nee, ik heb medelijden met hem. Ik zou mijn handen in pure chloor wassen denk ik. Alleen maar omdat je een mooi lijf hebt wil iedereen wel even met de benen wijd.
Hahahahahaha!! Tja wie weet vind hij het wel helemaal geweldig, of hij heeft zich vergist in de studie, wou speleoloog worden maar is anders uitgepakt