Nieuw seizoen een huis vol vanaf 25-11

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door fayenne, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben het hier ook grotendeels mee eens. Vind de baumgard juist veel leuker. Kinderen hebben allemaal echt plezier en vooral muziek samen maken. Ik vind de deijs familie ook leuk om te zien en knap zo'n groot gezin maar hun normen en waarden liggen totaaaaal anders dan in ons gezin. Ik zat ook te kijken hoe ze zei dat ze bij de bevalling aanwezig is zonder overleg. Niets voor mij haha. En vind de vader er maar eng uitzien. De oudste zoon krijgt ook die ogen zo als de vader :)
    Moet wel zeggen hun tuintje hebben ze best leuk opgeknapt tov hoe het er eerst uitzag :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Onze normen en waarden zijn ook totaal anders... daarom zie ik het heel anders dan andere mensen denk ik.... het is niet dat ik niet leuk vind om naar te kijken maar sommige dingen daar irriteer ik me aan... maar indd tuintje ziet er goed uit... ik weet niet hoe het er eerst uit heeft gezien...

en zeggen dat je bij de bevalling bent ;) nee dat gaat bij mij niet gebeuren hoor... alleen mijn man ookal zou mij schoonmoeder op haar kop staan... het gebeurd niet... ;)

en vader kan zeker wel wat kilotjes aankomen... vind hem gewoon eng :(

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Dit vind ik ook.
    En ik heb even op de fb gekeken van die Ingridt. Pff wat is die vrouw negatief zeg...

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het echt een leuk programma en vind het super van beide families zo'n groot gezin alleen juist door onze normen en waarden stoor ik mij soms aan bepaalde dingen van het gezin Deijs.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ben ik wel benieuwd aan welke dingen je dan stoort

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik noem maar even aantal voorbeelden maar zo zijn er veel meer:
    -laatst toen ze die kast gingen halen en 1 dochter alleen achter laten en later ophalen waarom? Waarom blijf je als moeder dan niet even erbij? Ik vond dat zo zielig om te zien :)
    - Dat bepaalde kinderen de vader alleen koffie zetten als ze 2 euro krijgen. Ik snap heus wel dat je kinderen met wat klusjes laten doen zakgeld kunt geven maar de manier waarop het ging stoorde mij.
    - (kan dat dit al van te voren besproken was) maar dat de moeder eventjes zichzelf uitnodigde bij de bevalling van schoondochter te zijn.
    - Het schreeuwen naar de kinderen
    - in vind ze er ongezond uitzien. Kinderen lopen er soms onverzorgd bij. Alhoewel ik eerlijk moet bekennen sinds ze in dat huis zitten vind ik de moeder wat meer opgeknapt. En sommige kinderen er beter uitzien.

Er zijn nog veel meer dingen op te noemen maar toch vind ik het knap dat ze het toch geregeld krijgen en je ziet liefde in hun gezin. Dat vind ik wel het belangrijkste. Ze hebben alleen een totaal andere normen en waarden dan wij hebben. Ik persoonlijk (en vriend ook) zouden ons prettiger voelen bij Fam. Baumgard. Is toch juist goed al die verschillen en meningen.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    bij deze punten had ik ook zo iets van... dat doe je toch niet? Mijn nekharen gingen overeind staan... als je al van te voren weet dat je weinig ruimte in je auto hebt waarom neem je dan 2 kinderen mee?

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik vond de eerste week wat saai nog, al kijk ik graag naar beide families, maar mis toch wat. Misschien dat wanneer de baumgards in suriname zijn dat er wat 'meer' van ze te zien is, tot nu toe ging het alleen maar om de koffers en paspoorten, dus niks boeiends. De familie Deijs lijken me ook een gezellige familie, maar nu ze zijn verhuisd en alles weer rustig bij ze is, is er weinig wat er uit te zenden valt, bij hun ging het tot nu alleen om de zoon die gaat trouwen en de aankomende baby. Dus dan maar praten over koffie en het uithoudingsvermogen van de vader, oke dan. :)

Vooral die van gisteren (vrijdag) was saai, enige wat je zag was de baumgards op schiphol heen en weer lopen. En bij de Deijsjes giechelende tienerdochters continu voor de camera vertellen over hoe leuk hun Boyband wel niet is.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.934
    9.442
    113
    Gelderland
    Ik vind allebei de families leuk! Natuurlijk hebben ze allebei wek wat puntjes waarvan je denkt tja niet mijn manier. Las over dat meisje achterlaten met die kast halen denk dat ze vast wel een plekje over hadden bij de cameramensen :) en die bevalling zou vast besproken zijn aan de reactie van schoondochter en zoon te zien/horen anders zou dat idd beetje gek zijn van moeders.. Ik ben fan!

10. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik vind het een leuk programma. Vind het ook knap dat bij de baumgards ieder kind sport of muziek maakt. Lijkt me een heel fijn gezin om in op te groeien.

Famillie deijs is dan heel anders. Komen idd een beetje onverzorgd over. En de aandacht gaat altijd naar jordy. Zie ze nooit hun andere kinderen knuffelen.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Serieus, denk je dat dat nou echt zo gebeurd is? Dat is toch gewoon voor het programma in scene gezet.
    Dat meisje zal idd vast met de cameramensen meegereden hebben.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik vind allebei de gezinnen wel wat hebben. Compleet anders, en compleet anders dan hoe wij het hier doen, maar dat heeft wel wat.

Ik vind het wel zo dat het er te dik bovenop ligt dat de Baumgards met muziek bezig zijn. Beetje een show off, zo van kijk ons eens, maar goed dat is mijn gevoel:);)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee, ik geloof dat dat wel geregisseerd is. Toch zag je aan dat meisje dat ze zich geen houding kon geven. Dat vond ik wel zielig.

14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wat is er mis met een enthousiaste moeder die oma word?? Heerlijktoch dat ze fantaseert over waar de box mag staan??

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik vind het ook leuk zo'n enthousiaste oma ze zal het vast niet zo bedoelen joh. Ze zijn gewoon super blij voor hun zoon en al zo 'jong' oma en opa worden, leuk toch. Vind het juist altijd grappig hoe ze op haar man reageert als die wat 'geks' zegt in haar ogen, en dan zo met haar ogen draaien, gewéldig haha. :)

Die schoondochter lijkt wel wat ouder als die zoon, of lijkt dat maar zo? Niet dat dat erg is natuurlijk, maar ben daar steeds benieuwd naar omdat ze wat jaartjes ouder lijkt dan hij, of is daar nooit wat over gezegd in het programma.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja ze is 37 stond van de week in beeld toen ze geinterviewd werden.

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ok, dan heb ik dat gemist tijdens het terug kijken. Had al zo'n idee maar je weet het natuurlijk nooit zeker, want sommige mensen lijken ouder dan ze werkelijk zijn.

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja dat vind ik ook hoor! Beetje te nep, maar goed;).
    Ik zou liever zien dat die kinderen eens met moddelaarzen binnenklossen, of zichzelf helemaal onder geverfd hebben of zo.
    Lijken wel een paar etalagepoppen.

19. rums

rums Niet meer actief

Ik vraag me elke aflevering af waarom die dochter van Baumgards steeds met die viool op de rug loopt :S

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Omdat zij ook steeds in de bus doet spelen dat zei ze in de aflevering ;)

Deel Deze Pagina