Ook zielig, Ze eten al 2 weken lang rijst/bami het komt de neus uit zeggen ze. En wat eet moeder patat, heeft ze gehaald voor zich zelf. Kind wil het ook en moeder zegt van ja als ik niet meer wil krijg je het.
Dat vond ik ook erg apart, kon haast niet geloven dat ze alleen patat voor zichzelf had gehaald. Rijst kwam dr neusgaten uit, maar bij de rest toch ook? Natuurlijk verlangen de kinderen ook naar wat anders, net als zij. Vond ik echt geen gezicht om te zien hoor, en indd zielig hoe de rest moet toe zien hoe mama zonder schaamte dr patat voor hun neus zat te eten.
Ze zei nog van ja jij heb al gegeten en mama nog niet... later zag ik ook dat ze 2 stukken taart had.
Bij die verjaardag bedoel je, is me niet opgevallen. Maar dat vind ik niet zozeer apart ofzo, want de rest kreeg uiteindelijk ook allemaal een stuk, tja mama dan 2 stukken die dacht dat heb ik wel verdiend na al het voorbereiden van het feest Maar dat patat gebeuren vond ik teleurstellend om te zien. Had ze beter stiekem moeten doen, wanneer de kinderen in bed lagen ofzo s'avonds. Maar niet voor hun neus, terwijl ze kwijlend naar haar keken, vooral de kleintjes, maar de groten zeiden ook allemaal dat ze verlangden naar patat en pizza. En dan ook niets geven aan dat kleintje die haar vroeg mag ik er 1 mama? Nee niks hoor, ik moet eerst vol zitten zei ze.
Ja klopt bij de verjaardag, maar het is waar, mama heeft hard gewerkt. Vond het echt wel zielig met het patat.
Ik schrok wel wat van die tattoo's eergisteren. Wat lelijk en dat die tattooeerder nog zo met naam en al op tv kwam alsof hij wat moois neer had gezet maakte het nog erger. Ik vond het wel knap dat die ene dochter toegaf dat ze het niet om aan te zien vond... En inderdaad die patat kwestie bij die andere familie. Ik dacht ook meteen, "als mama vol zit is de patat op"..
Haha, ik ben dus blijkbaar niet de enige die de tattoo heel erg lelijk vond... Bah, zag er gewoon niet uit, maargoed! Ook vond ik het 'patat-incident' heel sneu om te zien... Ach ach... Tsja, niet mijn keus, laten we het daar op houden!
Ik hou sowieso niet van tattoo bij mij zelf en heb wel heel veel mooie creaties gezien maar deze tattoos vind ik zo lelijk... zonde gewoon maar ieder zijn keus natuurlijk
Ook zo 'grappig' dat de moeder continu probeert te overtuigen aan iedereen dat Jordy niet bijzonder oid is... Dat hij gewoon is bla bla bla en de volgende shot zie je dat vader zegt; Ja, hij is toch wel erg bijzonder en speciaal...Haha! Als je trouwens vindt dat 'speciale kindje' niet bijzonder is, trek hem dan ook niet zo ontzettend voor... Dat vind ik echt heel storend om te zien... Mijn mening... Ik bedoel eh, het is vast een heel lief schattig kind, maar op deze manier wordt het ook een ontzettend verwend kind, terwijl de rest er maar ene beetje bij hangt...
Daar ben ik het ook mee eens. De 2 puber meiden zeggen het zelf ook dat ze het niet leuk vinden. Je merkt dat ze aandacht te kort komen van hun ouders. Oke jordy heft wel wat extra aandacht nodig vanwege zijn handicap maar je hebt nog meer kinderen en die willen ook aandacht... dan had je maar niet zo veel kinderen moeten nemen...
Mijn mond viel gisteren echt open met die frieten en samantha. Wat een onvoorstelbare afknapper, vond het gewoon genant. Idd, ouders deys trekken jordy voor mijn gevoel ook érg voor. Zijn volgens mij ook blind als het gaat om wat de andere kinderen daar van vinden... Zeggen dat niemand iets tekort komt etc....
Daarom vind ik het ook zo mooi om te zien dat Kimberley haar mond niet houdt... Die gaat flink tegen dr ouders in, en geeft goed haar mening. Al wordt het haar niet in dank af genomen, vooral door moeder niet, maar ach, zo'n kind mag toch zeggen wat ze vindt?
en toen ingridt zei ja ik heb een mooie tatoe van Jordy maar ja ik heb er nog 11... vooral dat maar ja....pfff je wil toch zelf zoveel kinderen. En dan inderdaad die Samantha met die friet , dat vond ik nou echt het achterlijkste wat ik in lange tijd heb gezien. ik dacht echt, mens ga je schamen :x hoe kan je dat doen terwijl je weet dat iedereen die bami zat is. en nog afgezien van haar formaat, en haar afkeer voor de bami, had ze die friet beter aan dat kleine meisje kunnen geven, die moet er nog van groeien. bah echt misselijk. En even later inderdaad 2 stukken taart op 1 bordje Zij heeft het altijd over, dit vind ik belangrijk en dat vind ik belangrijk, dat mijn kinderen niks te kort komen qua studie en kansen...bnladiebladiebla. Ze kan beter zorgen dat ze leren dat je alles eerlijk moet delen Zij heeft meer de mentaliteit ikke ikke ikke...
Net even de aflevering gezien van gisteren. Ik vond het echt ronduit asociaal dat Samantha voor zichzelf een bakje patat kocht. En dan dat kleintje vragen of ze een patatje mocht '' Als ik geen trek meer heb dan mag jij het eten '' Niet netjes van Samantha
Nou inderdaad dat frietje!!! Nou pfff nou wat moet ik daar nou op zeggen wat nog enigzins netjes overkomt! Iedereen is die nasi of bami spuugzat trakteer dan iedereen op patat! Blegh wat een raar gedoe. En Kimberly over de verjaardag van Jordy. Ja, de pijnlijke waarheid. Heb ook het idee dat de moeder niet echt doorheeft dat Jordy een beperking heeft.
Hun hebben toch zelf uitgekozen watvoor tattoo ze wilde, kan die tattooeerder ook niks aan doen .. Met die patat vond ik ronduit belachelijk, ale je dochter vraagt om 1 frietje geef je die toch, oké ale je 1 geeft willen ze allemaal maar dan moet je dat maar eten als ze slapen ofzo
Ach ja als moeder toegeeft en dat ene kind 1 patatje geeft, dan willen de anderen ook 1 patatje en is haar bakje leeg Maar dat vond ik idd ook een belachelijk stukje, dat kon ze echt niet maken..
Eugene gisteren dansend in de regen, in zn ondergoed haha net een klein kind op de schommel, hilarisch. Denk trouwens dat de familie baumgards nu wel heel graag naar huis willen, de irritaties beginnen en je ziet dat ze gewoon weer verlangen naar thuis. Lijkt me ook echt doodvermoeiend met zoveel kinderen op vakantie, al is het maar voor een week. Vandaag de bruiloft bij de familie deijs. Moest wel gniffelen om die wijde pak van die ene zoon, met gympen eronder