Nieuw seizoen JONG vanaf 08-02 op NED3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Net in shownieuws de voorstukjes gezien van het nieuwe seizoen van JONG!

Je ziet oa een jonge jongen die bekend pedofiele gevoelens te hebben en op jonge kinderen te vallen, maar er niets mee doet.Erg confronterend maar goed dat hij zijn verhaal verteld

En een meisje van 18 wat 16 kilo weegt met oa botkanker, suikerziekte, leveraandoeningen,etc. Ze is inmiddels overleden

Wie gaat er nog meer kijken?

2. Dana

Dana Niet meer actief

ik keek dat sowieso altijd wel als ik tijd had dus als ik tijd heb ga ik zeker kijken.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    wanneer en hoe laat komt het?

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kijk er ook altijd wel graag naar. Wil je het tegen de 8e weer even uppen? Dan kan ik eraan denken het te kijken.

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaan we ook weer kijken.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vanavond komt het dames!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok! ga wel kijken dan

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow 10 uur zie ..... ow als ik dan nog maar niet in slaap gekacheld ben hahaha

9. Jel

Jel Niet meer actief

Oja bedankt. Als je het niet zei was ik het vergeten. Hoelaat eigenlijk?

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Om 21.57. Het gaat vanavond over tieners die zwanger zijn.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heeel erg, verschrikkelijk voor het meisje ook...over laten halen, bang gemaakt en gechanteerd eigelijk.
    na 18 weken abortus...als ze het weg liet halen kreeg ze van haar tante een telefoon en mocht ze van vaders thuis blijven wonen...jeetje zeg! heeel heftig..

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja dat kan nog weleens heel zwaar worden voor haar in haar latere leven...heftig

13. Jel

Jel Niet meer actief

Heel erg! Ze is er helemaal kapot van. Vind het echt zielig voor haar.

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel bizar, ook hoe de abortus gepleegd is. Wat een vreselijke ervaring voor haar.
    En dan die man van wie het kindje is...wat een l*l...Bah! Echt heftig

15. Jel

Jel Niet meer actief

Dat ze dan ook nog "leuk" een workshop bonbons maken met haar moeder kan doen. Ik zou zooooooo kwaad zijn, me zo in de steek gelaten voelen door mijn ouders, dat ik niet in zou zijn voor dit soort dingen.

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad...ongelooflijk. Ze gaat het echt nog zwaar krijgen..

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Vreselijk hè,en ze werd opgehaald vertelde ze? is die abortus dan illegaal gebeurd? of begrijp ik dat nou verkeerd...

Vond het zo zielig om te zien....

Kijk ergens begrijp ik die ouders ook wel,die schrikken zich kapot,zo jong zwanger van een onebekende,een dochter die eenzaam en een beetje labiel is,dan wil jeje kind ook beschermen,je wilt toch dat ze zorgeloos opgroeien. (dat denken die ouders dan hè) maar ze beseffen nu pas dat ze door deze abortus nooit zorgeloos meer zal zijn.

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. was echt heftig om te zien.. ik dacht eigenlijk dat abortus zo laat in de zwangerschap alleen mocht om medische redenen..

19. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Pfff heftig hoor voor dat meisje!
    Ik had zo met haar te doen. Ik denk dat ze dit de rest van haar leven met haar mee neemt.
    Wel duidelijk nog een jong meisje vergeleken met die andere meid, een telefoon krijgen in ruil voor een kindje weg halen en dan daar mee eens gaan. Tja, wat wil je ze is 15...

En dan een man van 42!! Ik snap dat dat meisje zegt het was vrijwillig dus ik ga hem niet aangeven. Maar mijn meisje moet dan toch eens thuis komen met dit verhaal, dat ik die man toch zelf aan zijn haren mee naar het politie bureau zou sleuren...met zijn 42 jarige poten aan mijn 15 jarige dochter komen!!! Kom op, viespeuk!!

20. Jel

Jel Niet meer actief

Die 42 jaar is inderdaad een groot leeftijdsverschil. Ik schakelde te laat in, dus dat heb ik net niet meegekregen.:$

Maar wat een viespeuk inderdaad. Dat mag toch ook niet, dat is toch strafbaar? (Ook al is het vrijwillig, of heb ik dat mis??? :()

Deel Deze Pagina