Haj allemaal, ik zap toevallig langs tlc, en ik zag een programma dat heet sister-wives. en ik wist niet precies wat het was, maar REALLIE!! dit had ik echt NOOIT gedacht. één man met 4 vrouwen en die vrouwen zijn allemaal zussen van elkaar OMG ik vindt dit echt absurd Hoop dat ik niet de enige ben?
Ken het programma, maar misschien bedoel je weer een andere. Een man met 4 vrouwen, maar geen zussen van elkaar. Maar als het echte zussen van elkaar zijn, die zo''n man samen delen, zou ik het ook erg raar vinden.
Het zijn geen zussen van elkaar he. Het zijn verschillende vrouwen die na hun huwelijk elkaar sisterwives noemen. Het is zo'n leuke serie. Het is echt een leuk gezin, maar ik moet niet aan zo'n huwelijk denken. En je krijgt bijna meelij met die man die telkens naar een ander huis/vrouw rent haha. Gelukkig is hij een beetje hyper.
Het is een hele leuke serie en het gezin is ook erg leuk. Alleen vind ik Christine soms een beetje zeurderig overkomen
Ook ik vind het een leuke serie, en eigenlijk best knap dat ze zo met elkaar leven, ikzelf moet echt niet denken aan zo'n huwelijk, maar zij hebben er plezier van, goed toch
Het zijn geen zussen hoor! Binnen het mormonisme is dit gewoon de uitdrukking voor vrouwen die een echtgenoot delen. Het zijn geen echte zussen van elkaar. Joe Darger (die wel eens te zien was bij één van de afleveringen) is overigens wel met twee tweelingzussen getrouwd, en met hun nicht.
Haha,als ik met iemand geen medelijden heb is het wel met die man. Hij wil toch zonodig 4 vrouwen,dan weet je dat je het druk krijgt Ik vind het zelf nogal afwijkend maar ik heb er geen last van dus ze doen maar een dotje
Het zijn geen zussen maar ik vind het wel absurd. Ik zou bang zijn voor geslachtsziektes. Er hoeft er maar eentje vreemd te gaan..
Ja precies. Ik zou niet weten waarom die vrouwen eerder vreemd zouden gaan dan elke andere willekeurige vrouw in een monogame relatie?
Ik vind het een leuke serie, maar ik vind het wel over de top. Het lijkt allemaal zoooo perfect. Alles in overleg, alles komt altijd goed uiteindelijk, ik vind het erg Amerikaans.......het lijkt overgoten met een soft-focus sausje.....
Ohh ik vind het een leuk programma! En leuk(e) gezin(nen), Robyn en Christine idd wat zeurderig en mieperig maar vind die kinderen zo leuk met elkaar omgaan! Zou ik het zelf zo willen? no way... veel te jaloers om een man met nog 3 anderen te moeten delen haha
Lijkt me eigenlijk super gezellig! ik zie me zoiets niet doen met mijn man NU, maar als het van begin af aan was geweest, wie weet...denk het niet omdat ik het niet echt 'ken' en dat geloof niet aanhang, maar lijkt mij soms wel makkelijk. Ben jij niet altijd degene die de pineut is voor seks, als je bijv. niet goed in je vel steekt hahaha. Lijkt mij verder een leuk gezin, leuke vrouwen, man is mijn type niet, maar wel goed voor zijn 'gezin' volgens mij. Prima toch?
Ik vind het een leuke serie om te kijken. Ook hun hebben hun problemen dat was wel duidelijk in de aflevering met de therapie. Snap alleen niet wat ze in hem zien.
Ik zie de serie af en toe ook en vind het best leuk om te zien. Ze gaan goed met elkaar om allemaal. Ik zou het zelf alleen niet willen haha. Maar ieder zijn eigen keus.