sister-wives op TLC

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Laaarrr, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

Dec 20, 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    Haj allemaal,

ik zap toevallig langs tlc, en ik zag een programma dat heet sister-wives.
    en ik wist niet precies wat het was, maar REALLIE!! dit had ik echt NOOIT gedacht.

één man met 4 vrouwen en die vrouwen zijn allemaal zussen van elkaar OMG
    ik vindt dit echt absurd:$ Hoop dat ik niet de enige ben?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Waarom vind je dat absurd?

3. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ken het programma, maar misschien bedoel je weer een andere. Een man met 4 vrouwen, maar geen zussen van elkaar.

Maar als het echte zussen van elkaar zijn, die zo''n man samen delen, zou ik het ook erg raar vinden.

4. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Het zijn geen zussen van elkaar he. Het zijn verschillende vrouwen die na hun huwelijk elkaar sisterwives noemen. Het is zo'n leuke serie. Het is echt een leuk gezin, maar ik moet niet aan zo'n huwelijk denken. En je krijgt bijna meelij met die man die telkens naar een ander huis/vrouw rent haha. Gelukkig is hij een beetje hyper.

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Het is een hele leuke serie en het gezin is ook erg leuk. Alleen vind ik Christine soms een beetje zeurderig overkomen :)

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik vind het een leuke serie, en eigenlijk best knap dat ze zo met elkaar leven, ikzelf moet echt niet denken aan zo'n huwelijk, maar zij hebben er plezier van, goed toch :)

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Die vind ik juist het leukste haha. Ik vind Meri altijd zo'n zeur en huilebalk:)

8. Islah

Islah Niet meer actief

Het zijn geen zussen hoor! Binnen het mormonisme is dit gewoon de uitdrukking voor vrouwen die een echtgenoot delen. Het zijn geen echte zussen van elkaar.

Joe Darger (die wel eens te zien was bij één van de afleveringen) is overigens wel met twee tweelingzussen getrouwd, en met hun nicht.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind Christine trouwens ook de leukste, Robyn juist de huilebalk...

10. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,890
    636
    113
    Ach, ieder zn ding he.. Als zij hier happy mee zijn, vooral doen!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha,als ik met iemand geen medelijden heb is het wel met die man. Hij wil toch zonodig 4 vrouwen,dan weet je dat je het druk krijgt :D

Ik vind het zelf nogal afwijkend maar ik heb er geen last van dus ze doen maar een dotje ;)

12. Crocus

Crocus Niet meer actief

Het zijn geen zussen maar ik vind het wel absurd. Ik zou bang zijn voor geslachtsziektes. Er hoeft er maar eentje vreemd te gaan..:(

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tja dat geldt voor een relatie met 1 man en 1 vrouw natuurlijk net zo goed!

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ja precies. Ik zou niet weten waarom die vrouwen eerder vreemd zouden gaan dan elke andere willekeurige vrouw in een monogame relatie? :(

15. lea

lea Fanatiek lid

Ik vind het een leuke serie, maar ik vind het wel over de top. Het lijkt allemaal zoooo perfect. Alles in overleg, alles komt altijd goed uiteindelijk, ik vind het erg Amerikaans.......het lijkt overgoten met een soft-focus sausje.....

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ohh ik vind het een leuk programma!
    En leuk(e) gezin(nen), Robyn en Christine idd wat zeurderig en mieperig maar vind die kinderen zo leuk met elkaar omgaan!

Zou ik het zelf zo willen? no way... veel te jaloers om een man met nog 3 anderen te moeten delen haha

17. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me eigenlijk super gezellig! ik zie me zoiets niet doen met mijn man NU, maar als het van begin af aan was geweest, wie weet...denk het niet omdat ik het niet echt 'ken' en dat geloof niet aanhang, maar lijkt mij soms wel makkelijk. Ben jij niet altijd degene die de pineut is voor seks, als je bijv. niet goed in je vel steekt hahaha.
    Lijkt mij verder een leuk gezin, leuke vrouwen, man is mijn type niet, maar wel goed voor zijn 'gezin' volgens mij. Prima toch?

18. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik vind het een leuke serie om te kijken.
    Ook hun hebben hun problemen dat was wel duidelijk in de aflevering met de therapie.
    Snap alleen niet wat ze in hem zien.

19. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    :D niet in biologische band! ;)

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik zie de serie af en toe ook en vind het best leuk om te zien. Ze gaan goed met elkaar om allemaal.

Ik zou het zelf alleen niet willen haha. Maar ieder zijn eigen keus.

Share This Page