Tandartsvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Tandartsvraag 10.000.. Er is net een stuk kies afgebroken, meteen tandarts gebeld wel een beetje pissig omdat het de zoveelste keer is dat er vullingen afbreken. Vorige keer een klein hoekje nu een flink stuk want mijn halve kies is er af tot aan het tandvlees en zie ook een groot stuk zwart zitten.
    Nu kan ik vrijdag middag pas terecht. Nu lijkt mij dit wel een gevalletje spoed maar volgens de tandarts kan het geen kwaad. Iemand ervaring mee?

(ze zijn +_ een half jaar geleden flink aan die kant bezig geweest, verstandskies getrokken, kies ervoor een zenuwbehandeling gehad. Zou dit medeverantwoordelijk kunnen zijn voor het afbreken van deze vulling?)

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Weet je zeker dat t niet deze kies is die de zenuwbehandeling heeft gehad.. want die kiezen worden zwakker

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    In ieder geval niet de laatste keer, of deze ooit een behandeling heeft gehad weet ik eigenlijk niet meer.

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Idd als er een zenuwkanaalbehandeling heeft plaats gevonden word die zwakker... vaak word er dan geadviseerd om een kroon te zetten.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als je geen vertrouwen hebt in het wer van de tandarts dan zou ik een andere zoeken.
    Verder is de kans bij een slecht gebit waaraan veel is gewerkt de kans groter denk ik dat de boel afbreekt.

Bij mijn tandarts hoef je in iedergeval voor acute dingen niet een paar dagen te wachten...als je maar op tijd belt.

6. Alf

Alf Niet meer actief

Als je geen pijn hebt is het geen spoed.

Klopt dat een kies waarin een wortelkanaalbehandeling is gedaan wat brozer is en sneller breekt. Dat is een gegeven helaas, daar kan niemand wat tegen doen. Hou er rekening mee dat een kroon wordt voorgesteld.
    Succes morgen. En als je alsnog pijn krijgt: bellen!

Deel Deze Pagina