Is er hier balngstelling voor kleding van z8. Ik heb nog een paar setjes liggen in maat 62 en een rokje in maat 56. Ook heb ik nog wat kleding van Jottum, erg leuke jurkjes en een maillot, dit valt als maat 62/68. Ik wil best foto's plaatsen, maar heb al vaak hier enegrie en tijd gestoken en nooit wat verkocht, dus vandaar eerst mijn vraag of er intresse is. Als jullie aangeven waar jullie intresse in hebben een wit setje rokje+shirt van z8 Een grijs/roze rokje met tule z8 een blauw setje rok+shirt z8 een boxpakje maat 62 met romper z8 een blauw rokje met tule maat 62 z8 en een jurkje jottum z8 Ook heb ik nog een leif setje maat 62 een roze gestreepte broek, met een roze shirtje
Hallo, Ik heb eventueel wel interesse in het blauwe en witte setje en het roze gestreepte broekje met shirtje. Als je een foto hebt kan ik bekijken of ik het echt wat vind.
volgens mij is hier vrij veel intresse voor z8. ik zelf vind z8 geweldig alleen heeft mijn dochter al heel veel in maat 62. misschien kun je een advertentie op marktplaats plaatsen en hier de link. zo heb je twee vliegen in 1 klap. en op marktplaats wordt er belachelijk veel geboden voor z8. moet je maar eens kijken