ik zoek het liedje van een bekende artiest.... de naam van het liedje en de artiest weet ik niet... i kdenk bryan adams maar kan niets vinden... de reclame gaat over kinderen die ongelukken krijgen door onoplettende ouders. Je ziet een baby met een gebroken arm die van de commode is gevallen. Een balkan waar een kind van gevallen is maar het niet overleeft heeft... de rest weet ik neit meer... wie o wie kan mij helpen... het is een heel emotioneel liedje
Eric Clapton - Tears in heaven is het eerste wat me te binnen schiet.. YouTube - ‪[Lyrics] Tears In Heaven - Eric Clapton‬‏ Hij schreef het nummer na het overlijden van zijn zoontje.. Is het van deze reclame? ‘Laat kind niet doodvallen’-spotje met Eric Clapton’s ‘Tears in Heaven’ | Reclamewereld
Detail..dat zoontje van Eric Clapton is dus overleden nadat hij uit een raam gevallen is, erg toepasselijk dus..helaas..
vond het altijd al een mooi nummer, maar sinds ik dit weet (aantal jaar geleden pas begrepen waarom het geschreven is) krijg ik spontaan kippevel als ik het nummer hoor