Ik zal mij ook even voorstellen: Ik ben Carola en ben getrouwd met Peter en 30 jaar oud. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger, de eerste keer eindigde na 9 weken en twee dagen in een miskraam...nu ben ik 7 weken en 5 dagen...ik heb na 7 weken en 1 dag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien..hoe groot is de kans nu nog dat het fout gaat? En ik heb zo'n pijn aan de rechterkant van mijn lichaam...van mijn heup/blindedarm over mijn hele rechterzijde tot mijn schouder en nek...wat kan dit zijn? Ben hier erg nerveus over..voelt als branderige spierpijn, maar ik heb niets gedaan..zijn het mijn lever, gal of nieren?
Hoi Carola, Welkom op het forum hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan je helaas niet precies vertellen waardoor je pijn heb. De eerste paar weken zo tot week 7/8 had ik ook last van pijn, de verloskundige vertelde mij toen dat de baarmoeder aan het groeien was. De weken er na verschillende malen pijn in mijn zij, lies en onderbuik. Misschien is dat het, anders zou ik het niet weten, sorry. De kans dat het fout is er altijd. Mij is verteld dat als het hartje eenmaal klopt de kans maar 3 % is. Of dit waar is kan ik niet helemaal met zekerheid zeggen. Hopelijk heb je hier wat aan en kan je genieten van je zwangerschap. Groetjessss Jetje
Welcome hier! Ik kan je geen antwoord geven op je vragen, maar je wel van harte feliciteren met je zwangerschap