nieuw subgedeelte idee

Discussion in 'Over deze site' started by fidel2010, Oct 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Update!

We hebben het onderling uitvoerig besproken en de voor en tegens vergeleken en zijn tot de conclusie gekomen dat wij er voor nu geen nieuw subgedeelte voor aan gaan maken.
    Als oplossingen vonden wij het wel een goed idee om bijvoorbeeld in het onderdeel 'De mama's' een topic naar wens te openen over bijv. problematische gezondheid van je kind(eren).
    Mochten de topics toch hard lopen willen we het overwegen om er een subgedeelte voor aan te maken.

Groetjes Dees

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Je mag het vreemd vinden maar wij zijn van mening dat het niet storm zal lopen, en om die reden vinden wij het niet noodzakelijk om er een nieuw subgedeelte voor aan te maken.
    Mocht dit toch wel het geval zijn dan zullen we het nog eens heroverwegen.

3. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Inderdaad jammer!

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    heel erg jammer, gemiste kans zo zie ik het nu.

onder mammas hoort zo iets inderdaad niet thuis.

5. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Ook hier iemand die het heel jammer vind.
    Als ik lees hoe vaak een topic word geopend door moeders omdat hun kind ziek is,denk ik ook gemiste kans.:(

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Idd heel jammer :(
    Maar als nou iedereen met kindjes die "ziek" zijn gaan reageren misschien komt er dan wel een sub gedeelte

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Erg jammer.

Denk dat veel mensen dit niet zullen vinden onder dat kopje, want ook ik vind dat het er niet thuishoort en daardoor zal het ws ook niet gaan lopen.

8. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

Aug 21, 2012
    840
    0
    0
    Ook ik vind t jammer. Hier een kindje met een klein productiefoutje. Zou graag met andere ouders van kinderen met hetzelfde in contact komen. Zou mooi kunnen in zo'n topic.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Voor diegeen die wil kan toch onder algemene clubs een topic openen. Daar kan je dan met andere mama's praten over bijvoorbeeld jullie kindje met een aamgeboren afwijking.

Alle onderwerpen die over koorts, spugen, griep etc gaan blijven onder de kindercat. behoren.

Kwebbel

10. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik kijk nooit in die andere topic's/ onderdelen, omdat ik dat niet interessant vindt, wat moeders met elkaar (als in op het schoolplein) met elkaar bespreken...
    Nee ik kijk en zoek gericht naar info waar ik op kan/ wil reageren of waar ik zelf naar op zoek ben...

Jammer dus en ook ik vind het een gemiste kans...
    Kijk alleen maar eens bij baby en dreumes, hoeveel topics daar over ziek zijn gaan...

11. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Er zijn zoveel verschillende aangeboren afwijkingen dat 1 topic in een algemene club niet zal werken. Ouders met een kindje met een hartafwijking zitten met hele andere vragen dan een ouder met een kindje met een missend ledemaat of geestelijke afwijking.

En niet storm lopen, tja, in het subgedeelte dysmatuur loopt het ook niet storm ;). Ik denk dat je zoiets pas kunt zeggen als je het een kans geeft. Volgens mij schrijven er hier behoorlijk wat mama's met een kindje met een afwijking.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zie het probleem niet zo om een topic onder clubs te starten voor bijvoorbeeld moeders met een kind met syndroom van down. Of een topic over kinderen met stofwisselingsziekte. Topic over kinderen met een hartafwijking etc etc Het is dan een overzichtelijk topic waar je kan aansluiten als je hierover kan meepraten.
    Via de zoekfunctie kan je dan het bewuste topic vinden en hoef je niet her en der te zoeken.

Heb het idee dat jullie het op deze manier ook geen kans willen geven.

Intern is er uitvoerig besproken met alle voor en tegens van (weer) een subforum. Het besluit is genomen en daar moeten we het in eerste instantie mee doen.

Voor nu sluit ik deze.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,277
    2,978
    113
  14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank jullie wel. Heel fijn.
    Ik heb er gelijk een onderwerp geplaatst. Misschien niet echt aangeboren maar wel met de geboorte gebeurd. Hoop dat er veel moeders en vaders ervaringen en troost/hulp kunnen vinden.

15. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    helemaal super!!

16. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Dank je wel voor jullie heroverweging! Super dat jullie naar de behoefte van de gebruikers luisteren!

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    dankjulliewel !! eindelijk met meiden in contact die ook kindjes hebben met adhd

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Heel erg bedankt dat jullie toch dit hebben heroverwogen, met een positief resultaat!! Super bedankt!!

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dank jullie wel :)

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008