Ik heb een vraag over een topic in de lounge 'Zo boos'. Dit topic is gestart door Femmelepem en op pagina 14 verzoekt babyfotograaf om er een slotje op te gooien (en dat wordt ingewilligd) Mijn mond valt letterlijk open. Er ontstaat een discussie en dan vindt een forumlid (anders dan de TS) dat er wel genoeg over gepraat is???? Het lijkt wel censuur! Die tijd waren we in Nederland toch al voorbij, mag ik hopen.
Wie zegt dat dat op verzoek van een medeforumlid is geweest? Er staat: 'op verzoek gesloten', hoogstwaarschijnlijk heeft ts zelf een melding gedaan middels het uitroepteken of pb aan het beheer...
Oh als dat het geval is, dan heb ik niks gezegd! Ik wist niet dat het zo werkt, sorry! Maar ik hou wel van een lekkere felle discussie op z'n tijd.
Beste kipjetok, Heeft niks met censuur te maken heeft te maken met of het topic nog enige toegevoegde waarde had voor ts. Ts heeft van de betreffende moderator een pb gekregen met uitleg. Voor de rest verwijzen je graag naar de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd van Zwangerschapspagina.nl. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl