Ik weet niet waar ik mijn vraag het beste kan plaatsen. Na het stoppen van de pil meteen regelmatig ongesteld geworden. Veel later dat jaar ben ik ineens 2,5 maand niet meer ongesteld geworden. Toen ik na 2,5 maand weer ongesteld werd, lijkt het erop dat dit meteen weer regelmatig is. Kun je zomaar 2,5 maand menstruatie overslaan? Gewoon 2 maanden geen eisprong hebben? Of zou ik toch zwanger zijn geweest zonder dat ik het wist? Ik zal het nooit weten, maar ik vraag het me af als je altijd regelmatig bent of je dan zomaar 2,5 maand kunt overslaan?
Nou ontpillen kan best lang duren of je zwanger bent geweest dat zou kunnen maar je kan proberen te thempraturen om meer inzicht te krijgen en zo toch je eisprong te kunnen opsporen meer kan ik je ook niet vertellen als je je erg zorgen maakt kun je altijd even n afspraak maken met je huisarts
Het kan idd dat je overslaat, dit kan te maken hebben met je leef/eet patroon en eventuele stress kan ervoor zorgen dat het wegblijft.
@ikkeook: Nee ik maak me nu geen zorgen meer. Inmiddels ben ik weer 2 keer ongesteld geworden. Ik vind het vreemd dat ik eigenlijk de hele tijd regelmatig ben geweest na het stoppen van de pil. En na die menstruatiestop van 2,5 maand ziet het eruit dat mijn menstruatie weer regelmatig verloopt. Daarom vind ik die stop 2,5 maand vreemd. Geen idee of dat ontpillen zou zijn omdat ik de rest van de tijd gewoon regelmatig ben.
Ja het vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar begrijp er zelf ook ooit niet veel van maar probeer me niet al te druk te maken en de natuur gewoon z'n werk te laten doen Gelukkig ben je daarna gewoon weer ongi geworden dus zou me er verder niet veel van aantrekken en vooruit kijken wat geweest is heb je nu toch weinig meer aan